Súťaž Young Marketer je určená všetkým nadšeným marketérom do 30 rokov. Súťažnou úlohou je vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2020. Vyhlasovateľom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska a partnerom a tvorcom zadania je Slovenská sporiteľňa.
Zúčastniť sa môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany vo veku 30 a menej rokov. Stačí, ak záujemca vypracuje marketingovú a komunikačnú stratégiu pre oblasť sociálneho bankovníctva Slovenskej sporiteľne - propagovanie Akadémie sociálnej ekonomiky. Hlavnou cenou je už spomínaná účasť na študijnom pobyte Young Marketers Academy v rámci prestížneho festivalu Cannes Lions 2020, vrátane letenky a ubytovania. Uzávierka vypracovania zadania je 10. novembra 2019. Víťaza spoznáme 22. novembra 2019 na vyhlasovaní výsledkov EFFIE 2019. Viac o súťaži sa dozviete na www.effie.sk/young-marketer
Ktoré termíny by ste si mali zapamätať:
- októbra 2019 Zverejnenie zadania na www.effie.sk/young-marketer
- novembra 2019 Uzávierka pre doručenie súťažnej práce /Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript./
- novembra 2019 Zverejnenie shortlistu
- novembra 2019 Vyhlásenie výsledkov súťaže (Mlynica/Bratislava)
- jún – 26. júna 2020 Študijný pobyt pre víťaza Young Marketers Academy v Cannes
Na obrázku je minuloročná víťazka súťaže Romana Umrianová a Peter Holík, šéf marketingu Slovenskej sporiteľne.