Odborná porota zložená zo zástupcov Slovenskej sporiteľne, KRAS-u a združenia Ľudia z marketingu si preštudovala všetky vypracované zadania a za najlepšie tri projekty určila práce, ktoré vytvorili:
- Klaudia Linkeschová
- Karina Kuzmiaková
- Katarína Šebová
Celkovú víťazku súťaže YOUNG MARKETER spoznáme 22. novembra 2019 na vyhlasovaní výsledkov EFFIE 2019, Agentúry roka a Marketéra roka, ktoré sa uskutoční v bratislavskej Mlynici.
Druhý ročník súťaže Young Marketer vyzval všetkých nadšených marketérov do 30 rokov. Súťažnou úlohou bolo podľa zadania vytvoriť stratégiu marketingovej a komunikačnej stratégie pre oblasť sociálneho bankovníctva Slovenskej sporiteľne. Vyhlasovateľom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska, partnerom a tvorcom zadania je Slovenská sporiteľňa.
Na obrázku je minuloročná víťazka súťaže Romana Umrianová a Peter Holík, šéf marketingu Slovenskej sporiteľne.
Viac o súťaži sa dozviete na stránke Effie.