Medzinárodná súťaž Golden Drum, ktorá sa každoročne koná v Slovinsku v Portoroži, bola úspešná pre slovenskú agentúru Oliver Agency. Tá premenila tri získané shortlisty na dva kovy, oba zlaté. Z tohtoročného Golden Drumu si tak odnáša dve zlaté sošky za prácu pre módneho návrhára Františka Mikloška, a to v kategórii Craft: Best Storytelling a Best Use of Music.
Na fotke sú tvorcovia kampane Creative Director Juraj Bartoš a Client Service Director Tina Bineva, s prezidentkou WHAT Jury Tiffany Rolfe.
Video s názvom The Gift rozpráva príbeh akceptácie otca a jeho syna, ktorý sa vyrovnáva so svojou odlišnosťou. Symbolom akceptácie je otcov dar - výnimočné šaty z dielne Františka Mikloška. Takto vyzerá video:
Shortlisty na tohtoročnom Golden Drume získali aj ďalšie tri slovenské agentúry: MUW Saatchi&Saatchi, TRIAD a Wiktor Leo Burnett. Viac si môžete prečítať tu.