Súťaž kreativity v reklame v susednom Česku s názvom Zlatá pecka zverejnila shortlisty. Porota posunula do ďalšieho kola 32 prác, ktoré vybrala z celkového počtu 81 prihlásených. Päť slovenských agentúr získalo celkovo osem nominácií.
Najviac kandidátov na ocenenie má spomedzi slovenských agentúr THIS IS LOCCO. Agentúra zabojuje s prácou Anténa: Nová Éra, Biela karta pre mladých pre klienta VÚB Banka a s televíznou reklamou Sestričky: Hrdinky pre naše srdiečka pre Detské kardiocentrum NÚSCH.
Dve horúce želiezka má Respect APP. Jedným je práca Materská dovolenka pre klienta Modrý koník.
Druhým kandidátom je inzercia pre Kaufland s názvom Už ani kúsok.
S jedným shortlistom na súťaži zabojuje aj MADE BY VACULIK. Konkrétne s televíznou reklamou Cez okno, ktorú agentúra pripravila pre organizáciu Dobrý anjel.
Porota Zlatej pecky posunula do ďalšieho kola aj kampaň To nedám pre Magnu, jej autorskou agentúrou je Istropolitana Ogilvy.
Agentúra Mayer/McCann Erickson sa dostala do užšieho výberu s inzerciou GÓÓÓL pre Coca-Colu.
Kompletný zoznam prác, ktoré získali shortlist sú uverejnené na stránke Zlatej pecky. Víťazov spoznáme 12. a 13. februára 2020.