StoryEditor

Privítajte StredoBorec – limitovanú edíciu borovičky Borec venovanú Stredoslovákom

01.05.2021, 12:20
Autor:
redred
O kreatívu sa aj tentokrát postarala agentúra Mannschaft.

Tvárou novej limitovanej edície a komunikácie sa stáva Attila Végh, ktorý bol so značkou v minulosti spojený prostredníctvom oceňovanej kampane “Sila skutočného Borca”. O kreatívu sa aj tentokrát postarala agentúra Mannschaft.

Kampaň využíva fakt, že Attila pochádza z juhu a s rýdzimi Stredoslovákmi nemá absolútne nič spoločné. Okolo tamojších obyčajov ani len nešiel. Čo sa stane, keď si v rázovitej stredoslovenskej krčme objedná miešaný drink? To zistíte v novej reklame, ktorú režisérsky zastrešil Tomáš Řehořek.

Kampaň vznikla na pozadí dát z trhu. Z tých vieme povedať, že najväčší spotrebitelia borovičky pochádzajú práve z regiónov stredného Slovenska. Stredoslováci sú pasovaní za odvekých znalcov borovičky a vedia, že borovička chutí najlepšie čistá. Rozhodli sme sa pre nich preto vytvoriť limitovanú edíciu borovičky Borec po názvom Stredo Borec. Naša borovička Borec je jedinečná a netreba do nej pridávať žiadne “čačky”, na ktoré sme zvyknutí pri iných miešaných drinkoch,” hovorí Veronika Slováková, Brand Manager spoločnosti St.Nicolaus.

Hlavné kampaňové video sprevádza séria krátkych videoreceptov. V nich Attila prezradí, ako sa pripravuje borovička na Oravský, Kysucký alebo napríklad Liptovský spôsob:

Kampaň prebieha v online prostredí, primárne na sociálnych sieťach so špecifickým targetingom zameraným na oblasti stredného Slovenska.

Vizitka kampane:

Agentúra: Mannschaft
Klient: St.Nicolaus, Veronika Slováková, Tomáš Trstenský
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas, Martin Kovarík
Art Director: Adam Marčan
Account Manager: Adam Marčan
Produkcia: Playground 13, Juraj Darida, Kika Kijacová
Režisér: Tomáš Řehořek
Kamera: Martin Chlpík
Hudba: Jerguš Oravec

01 - Modified: 2020-12-04 15:52:07 - Feat.: 0 - Title: Najefektívnejšími kampaňami sú Hrášková polievka, Sila skutočného Borca a Veselé ponožky Dedoles 02 - Modified: 2020-03-30 13:28:42 - Feat.: 0 - Title: St. Nicolaus dočasne pozmenil logo. Nové etikety má aj značka Borec 03 - Modified: 2020-05-11 06:38:26 - Feat.: 0 - Title: Borec presťahoval majstrovstvá v hokeji do onlinu 04 - Modified: 2020-05-28 18:13:51 - Feat.: 0 - Title: V čom spočíva sila skutočného Borca? Prezradí Attila Végh v novej kampani
01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-10-10 07:50:26 - Feat.: - Title: Porote vždy pomôže, keď presnejšie vie, čo má hodnotiť 03 - Modified: 2025-07-31 10:55:59 - Feat.: - Title: Najväčšia komunita tipérov ožíva v novom koncepte. Pre Tipsport ho robil Mannschaft 04 - Modified: 2024-12-04 16:54:57 - Feat.: - Title: Filip je pre nás veľký motivačný booster 05 - Modified: 2024-04-09 14:06:10 - Feat.: - Title: Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme!
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 10:19