Organizácia zmiešaných bojových umení Oktagon MMA sa spojila so spoločnosťou St.Nicolaus. Partnerstvo a značky Nicolaus Vodka či Borovička Borec, prvýkrát predstavili na turnaji Oktagon 27 v Bratislave.
„Dlhodobo sme sa pozerali po športovej akcii, ktorá by korešpondovala s našim nastavením a oslovila rovnako zmýšľajúce publikum. Oktagon vnímame ako športovo-spoločenský fenomén,” hovorí brand manager St.Nicolaus Tomáš Trstenský. Atmosféra turnajov totiž dokáže strhnúť celé publikum, zápasníci podávajú neskutočné výkony a vytvárajú tak nezabudnuteľné zážitky. „Oktagon je oslavou umenia bojových športov, my zase vieme sprostredkovať príjemné chvíle spojené s oslavou víťazstva. Sme radi, že môžeme byť súčasťou tejto atmosféry,” dodáva.
Počas minulého roka spoločnosť uviedla kampaň „Objav silu skutočného Borca”, kde bol hlavnou tvárou kampane slovenský bojovník Attila Végh. „Práve Borovička Borec výborne ilustruje hlavnú myšlienku spolupráce, teda silu spojenú s umením férového boja. Nicolaus Vodka je zase najpredávanejšou slovenskou značkou alkoholu. Obe značky preto výborne dopĺňajú hlavnú ideu turnajov, ktorou je vytrvalosť, disciplína, férový súboj a nakoniec i radosť z víťazstva,” tvrdí Trstenský. „Partnerstvo medzi organizáciou Oktagon a spoločnosťou St.Nicolaus vnímame ako strategicky dôležité. Sme radi, že sme našli smer a nastavili spoluprácu tak, aby sme spoločne rástli na českom i slovenskom trhu,” dopĺňa marketingový riaditeľ Oktagonu Nikolas Pátek.