Nové vedenie KFC pre Rakúsko a Slovensko si vybralo agentúru Istropolitanu Ogilvy, ktorá komplexne zastreší značku KFC na Slovensku.
"Našou úlohou bude starať sa o celkovú komunikáciu značky, od stratégie, ATL, in-store až po digitálnu komunikáciu a social. Vedenie KFC od nás očakáva, že budeme participovať aj pri nastavení produktov a inovácií pre značku," dopĺňa Michal Belej, Associate Creative Director.
Agentúra uspela vo výberovom procese, ktorý trval približne štyri mesiace. V roku 2020 bude Istropolitana Ogilvy vytvárať kreatívny koncept postavený na lokálnych insightoch tak, aby sa značka čo najviac priblížila slovenským zákazníkom.
"Osobne sa teším z tohto klienta, ktorý patrí medzi svetové lovebrandy s odvážnou komunikáciou. Na Slovensku je zatiaľ len malým hráčom so štyrmi pobočkami, avšak pre nás to znamená výzvu ukázať dôležitosť lokálnej komunikácie pre svetové značky. Veľmi pekným príkladom je rumunské KFC, ktoré extrémne narástlo práve vďaka lokálnej komunikácií. Šéf KFC pre Rakúsko a Slovensko mi sľúbil, že ak mu zarobím dosť peňazí, tak si môžeme natočiť aj vlastný seriál, ako to robia Rumuni. Takže challenge accepted," teší sa z nového klienta Belej.
Agentúra sa novinkou pochválila aj na svojej facebookovej stránke.