StoryEditor

BILLA uvádza novú privátnu značku Mäsiarov výber

04.02.2022, 04:13
Autor:
rmrm
Ambasádorom novej značky je taliansky šéfkuchár Andrea Ena.

Slováci sú milovníci mäsa. Pri jeho výbere dbajú najmä na čerstvosť a kvalitu, a domov si ho odnášajú najmä zo supermarketov, ukázal aktuálny prieskum 2muse pre spoločnosť BILLA. Aj to je jeden z dôvodov, prečo prichádza BILLA s novou privátnou značkou Mäsiarov výber. Pod antracitovomodrým logom značky si zákazníci môžu kúpiť hydinu, bravčovinu a hovädzinu od slovenských a českých dodávateľov.

Vďaka našej novej privátnej značke Mäsiarov výber dokážeme zákazníkom zaručiť tú najvyššiu kvalitu a čerstvosť mäsa. Spolupracujeme len s overenými dodávateľmi, pre ktorých sú spokojnosť klientov a poctivé mäsiarske remeslo tými najväčšími prioritami. Naši vlastní mäsiari v BILLA sú navyše majstri v spracovaní mäsa a zákazníkom vedia pri výbere produktov odborne poradiť,“ uvádza Ingrid Kužlíková, operatívna riaditeľka BILLA.

Ambasádorom značky Mäsiarov výber je Andrea Ena, známy taliansky šéfkuchár žijúci na Slovensku. „V spolupráci s BILLA sa Andrea Ena bude objavovať vo videách, na sociálnych sieťach a v rôznych mediálnych formátoch, kde Slovákom predvedie, ako si doma pripraviť mäsové delikatesy,“ približuje Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.

Značka bude podporená televíznou kampaňou, prostredníctvom vlastných online médií, instore aktivít, OOH a PR. Novú privátnu značku plánuje BILLA podporiť aj prostredníctvom Mareka Borovského a Stanislava Starečeka, experta na mäso a vyučeného mäsiara z radov vlastných zamestnancov. „Obaja páni pracujú v BILLA dlhé roky – od rokov 1996 a 2004, preto o kvalite mäsa a jeho spracovávaní vedia všetko. Zákazníkom poradia, ako by malo vyzerať čerstvé mäso, čo si všímať pri nákupe mäsových výrobkov alebo to, ako by sa mali v domácnosti skladovať rôzne druhy mäsa,“ dodáva Denisa Pernicová.

Vizitka TV spotu:
Klient:
BILLA s.r.o.
Agentúra: BigKids, s.r.o.
Creative director: Zuzana Koszeghy
Art director: Jakub Huljak
Copywriter: Zuzana Koszeghy
Account director: Peter Potočár
Account manager:
Kristína Kleinová
Produkcia: FILMSERVICE PRODUCTIONS s.r.o.
Režisér: Jonáš Karásek

Vizitka vizuálu:
Klient:
BILLA s.r.o.
Agentúra: BigKids, s.r.o.
Creative director: Zuzana Koszeghy
Art director: Jakub Huljak
Copywriter: Zuzana Koszeghy
Account director: Peter Potočár
Account manager: Kristína Kleinová
Fotograf: Martin Fridner

 

01 - Modified: 2022-03-07 06:55:10 - Feat.: - Title: Billa Slovensko má novú posilu v top manažmente 02 - Modified: 2021-04-12 16:05:28 - Feat.: - Title: Bratia Žampovci majú za sebou mimoriadne úspešnú lyžiarsku sezónu. Generálny partner BILLA ich podporí aj v prípravách na olympiádu 03 - Modified: 2021-03-31 11:31:26 - Feat.: - Title: Čerstvé potraviny sú bezpečné a koronavírus sa nimi neprenáša, potvrdilo ďalšie testovanie v Billa 04 - Modified: 2020-07-24 17:30:24 - Feat.: - Title: BILLA spúšťa spotrebiteľskú súťaž „Uži si leto na bajku“ 05 - Modified: 2020-06-18 17:23:35 - Feat.: - Title: V Bille nastala „Doba slovenská“. Reaguje na nárast záujmu zákazníkov o slovenské výrobky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 12:40