25. ročník Zlatej pecky pozná svojich víťazov. Ocenenie Zlatá pecka pre najlepšieho herca v reklame tento rok získal Josef Polášek za účinkovanie vo spote Kofoly s diviakom. Diváci ocenili nielen aktéra, ale aj režiséra tohto ikonického spotu Tomáša Krejčího spolu s tímom autorov z Kofoly.
Zo slovenských agentúr na Zlatej pecke 2019 bodovali štyri agentúry.
V kategórií televíznych reklám si cenu odniesla agentúra MADE BY VACULIK za reklamu Cez okno pre Dobrého anjela.
Ďalej bodovalo aj THIS IS LOCCO s kampaňou Anténa: Nová Éra pre klienta Towercom. Agentúra si okrem toho odniesla aj špeciálne ocenenie za kampaň Nečakané kombinácie pre značku Liptov.
V kategórii internetových reklamných formátov uspela agentúra Respect APP so spotom Materská dovolenka pre Modrý koník.
Istropolitana Ogilvy si zo Zlatej pecky odniesla ocenenie za prácu pre humanitárnu organizáciu Magna s názvom To nedám. A špeciálna cenu pre SME za Neverili SME.