Koronavírus je téma, ktorá momentálne plní médiá a ovplyvňuje životy bežných ľudí a zamestnancov. Ako to už býva, značky si veľmi radi podmania súčasnú situáciu. Nie vždy sa však reakcie stretnú s účinkom, obzvlášť, keď sa jedná o tak citlivú záležitost. Značky v tomto prípade pristupujú k nákaze veľmi opatrne, prichádzajú však už aj prvé lastovičky.
Ako inak, je ňou McDonald's, pri ktorom sme zvyknutí, že na súčasnú situáciu reaguje aktuálne a častokrát s trefným vtipom.
Na svojom Twitteri umiestnil manuál, ako si správne umývať ruky. Že to nemá nič spoločné s fast foodom? Pozrite sa detailnejšie.
U nás na koronavírus s dôvtipom zareagovala agentúra CORE4 Advertising. Tá k sebe hľadá nedostatkový tovar - kvalitného projektového manažéra.