Coca-Cola sa rozhodla využiť jeden zo svojich najväčších billboardov na najnavštevovanejšom mieste v Amerike. Na Times Square umiestnila vizuál, kde sú medzi písmenami z názvu spoločnosti výrazné medzery. Pod vizuálne upraveným názvom spoločnosti je odkaz: „Byť od seba je najlepší spôsob, ako zostať spolu.“ Reklamu vymyslela agentúra Mercado McCann.
Podobne logo upravil aj brazílsky McDonald's. Známe oblúky, ktoré spojením vytvárajú písmeno M oddelili. Vizuál s upraveným logom známej značky predstavila agentúra DPZ & T na sociálnych sieťach.
Podľa prieskumu americkej spoločnosti Ace Metrix, ktorá sa zameriava na analýzu reklám, musia byť značky v tomto období opatrné. „Kľúčové bude, aby spoločnosti nielen hovorili o pandémii a menili logá, ale skutočne pomohli,“ cituje AdAge tlačovú správu firmy. Až 75 percent respondentov v prieskume uviedlo, že značky sú zodpovedné za pomoc počas pandémie.
Jeden odkaz v súvislosti s koronavírusom bol zverejnený na Times Square už minulý týždeň. Domácich obyvateľov New Yorku aj turistov sa rozhodol upozorniť spoluzakladateľ sociálnej siete Reddit Alexis Ohanian. Na dvoch billboardoch svietil odkaz „Zostať doma znamená zachrániť životy“, a priestor v spodnej časti veľkoplošných obrazoviek patril hashtagu #Flatten the curve, čo znamená vyrovnať krivku.
S celosvetovo známymi ikonami sa rozhodol pracovať slovinský kreatívec Jure Tovrljan, ktorý pracuje pre AV Studio. Vytvoril sériu upravených vizuálov, ktoré nazval „Coronavirus Logos“.
Tovrljan pre AdAge uviedol, že pri prvotnej myšlienke chcel pozmeniť logá známych značiek ako Nike, či Apple, no nebolo pre neho ľahké nájsť spôsob, ako ich upraviť.
Napriek tomu sa kreatívcovi podarilo šikovne upraviť niekoľko známych značiek tak, že sa momentálne šíria internetom a získavajú si obľubu fanúšikov.