potraviny, nakupovanieReuters
StoryEditor

Kaufland a Lidl zavádzajú nákupné hodiny pre seniorov. Billa a Tesco na nákup odporúčajú iný čas

19.03.2020, 07:08
Autor:
redred
Vzájomná ohľaduplnosť a tolerantnosť pomôže ochrániť tých najzraniteľnejších.

Vzájomná ohľaduplnosť a tolerantnosť pomôže ochrániť tých najzraniteľnejších. Obchodné reťazce Kaufland, Lidl, Billa a Tesco preto zavádzajú nákupné hodiny pre seniorov. Opatrenie prijali kvôli ochrane najviac ohrozenejšej skupiny zákazníkov.

O odporúčaných časoch na nákupy seniorov informujú na svojich facebookých profiloch. "Nie je v našej moci zabezpečiť dodržiavanie tohto opatrenia, preto buďme ohľaduplní. Naplánujme si svoje nákupy na iný čas a tým ich chráňme," vyzývajú Kaufland a Lidl na spolupatričnosť na svojich sociálnych sieťach.

Kaufland a Lidl vyhradili na nákupy pre seniorov každý deň čas medzi 13:00 a 14:30. Obidva obchodné reťazce zároveň vo vybraných predajniach skracujú otváracie hodiny. O predajniach, ktorých sa toto opatrenie dotýka, informujú na svojich webových stránkach, sociálnych sieťach a priamo na predajniach.

Článok sme aktualizovali o nákupné hodiny pre seniorov v Bille a Tescu.

Billa odporúča seniorom navštíviť svoje predajne v ranných hodinách od 8:00 do 9:00. „Po konzultácii s predstaviteľmi Jednoty dôchodcov na Slovensku sme dospeli k záveru, že najvhodnejšími hodinami budú práve tie ranné, v čase od 8:00 do 9:00 hod. Preto prosíme všetkých ostatných zákazníkov, aby si na svoj nákup vyberali iné časy, a dbali aj na zdravie našich starších občanov. Aj týmto spôsobom sa snažíme chrániť tých najzraniteľnejších spomedzi nás,“ vysvetľuje Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti BILLA.

Aj obchodný reťazec Tesco Stores SR zavádza prednostné nákupné hodiny pre seniorov, a to od budúceho týždňa, každý pracovný deň od 9:00 do 10:00.

01 - Modified: 2025-12-12 11:19:27 - Feat.: - Title: Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít 02 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 03 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 04 - Modified: 2025-08-22 10:25:01 - Feat.: - Title: Separ, šport a nedočkavá mládež: Kaufland spúšťa piaty ročník projektu K Park 05 - Modified: 2025-07-10 11:35:27 - Feat.: - Title: Lupiči z Kauflandu sú späť. A opäť majú geniálny plán
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. december 2025 03:53