StoryEditor

Nicolauska podporuje v kampani #STAGEHOME online programy hudobníkov

07.04.2020, 10:50
Autor:
redred
Myšlienkou digitálnej kampane je zmeniť domov na hlavný stage zábavy.

Nicolaus Vodka je jedným z najväčších partnerov hudobných festivalov a zábavy na Slovensku. Uvedomuje si súčasnú situáciu všetkých kapiel, spevákov a dídžejov, ktorí zostali v tomto období bez práce a verných fanúšikov. Preto v kampani #STAGEHOME finančne podporuje online aktivity, ktoré ponúknu všetkým zábavu aj v domácej izolácii.

Zostaň doma a sleduj Nicolausku, ktorá podporuje hudobníkov a spoločne s nimi zmení tvoj domov na hlavný stage zábavy - to je myšlienka digitálnej kampane značky Nicolaus Vodka, ktorá patrí do portfólia spoločnosti ST.NICOLAUS.

„Nicolaus Vodka je značka, ktorá patrí k hudobným festivalom a zábave. Preto sa rozhodla finančne podporiť online koncerty, klipy a rozhovory niektorých hudobníkov a dídžejov. Fanúšikom prinesieme zábavu priamo k nim domov. Zostať doma sa takto stáva nielen zodpovedné, ale aj zábavné,“ vysvetľuje cieľ aktuálnej digitálnej kampane Klára Majchráková, brand manažérka značky.

Kreatívny názov kampane #STAGEHOME vychádza z hashtagu #STAYHOME a zároveň odkazuje na to, že stage zábavy si fanúšik môže vytvoriť aj doma spolu s obľúbenými hudobníkmi a ich programom na sociálnych sieťach.

​Moderátorom celého konceptu je hudobný moderátor Marcel Osťo Osztas, jej súčasťou sú populárni raperi ako Majk Spirit, Separ, Dokkeytino, Nerieš a DJ Peter Pann. Online koncerty, videoklipy a rozhovory o novinkách interpretov si priaznivci pozrú v pohodlí vlastnej izby na facebookových a instagramových profiloch hudobníkov.

Kampaň odštartovala teasingom 6. apríla, na všetky on-line podujatia bude pozývať vždy deň vopred moderátor Osťo.

Program:
8.4. Peter Pann – LISTENING LIVE STREAM O HUDBE
10.4. Dokkeytino – NOVÝ VIDEOKLIP
12.4. Majk Spirit – QUARANTINE LIVE STREAM
14.4. Nerieš – DOKUMENT Z NAHRÁVANIA NOVÝCH SKLADIEB
16.4. Osťo + hosť Separ – INTERVIEW O NOVOM ALBUME O

Komunikačnými kanálmi kampane #STAGEHOME sú sociálne siete značky Nicolaus Vodka, sociálne siete účinkujúcich a vybrané online médiá. Sledovanosť podporí súťaž pre fanúšikov o zaujímavé ceny. Tvorcom digitálnej kampane Nicolaus Vodky je agentúra HEADS, o PR sa postará agentúra 1s CLASS AGENCY.

Portfólio spoločnosti ST.NICOLAUS tvoria desiatky značiek, medzi najvýznamnejšie patria Nicolaus Vodka, bylinná Demänovka, ovocné liehoviny radu Jubilejná, vína Slovenské Vinice, tradičná rada KLASIK a pravé ovocné destiláty ST. NICOLAUS Exclusive Edition. Spoločnosť je tiež výhradným distribútorom viacerých značiek. Obchodné zastúpenie má aj v Českej republike a Maďarsku a svoje produkty vyváža do mnohých krajín sveta.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie 02 - Modified: 2020-04-07 09:04:05 - Feat.: 0 - Title: Popové hviezdy usporiadajú spoločný koncert v prospech WHO 03 - Modified: 2020-03-27 07:46:10 - Feat.: 0 - Title: Elton John chystá benefičný koncert pre obete pandémie Covid-19 04 - Modified: 2020-03-13 06:53:04 - Feat.: 0 - Title: Spevák James Blunt odohral koncert v Hamburgu bez divákov
01 - Modified: 2022-03-22 17:09:01 - Feat.: - Title: Covid priniesol tiež virtuálne ochutnávky 02 - Modified: 2022-03-11 13:09:39 - Feat.: - Title: Štefan Kozák z Creative PRO: Emócia sa dá dať aj do online eventu 03 - Modified: 2021-12-15 17:40:19 - Feat.: - Title: Volám sa Laia. Do tradičného sveta eventov prinášam digitalizáciu 04 - Modified: 2022-01-10 17:25:18 - Feat.: - Title: Spojili sme reálne prostredie s online priestorom 05 - Modified: 2021-10-20 15:46:17 - Feat.: - Title: Budějovický Budvar priniesol nevšedný zážitok. Krajina, kde pivo rastie na stromoch, zožala úspech
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. august 2022 08:56