365.bank dala netradičnú výzvu všetkým, čo sú kvôli mimoriadnej situácií doma. Natočte nám spot, pustíme ho v telke – tak znel odkaz.
Išlo pritom o prvý prípad tzv. crowdvertisingu, keď sa bežní ľudia stali hercami, kameramanmi, režisérmi či kostymérmi a podľa vopred pripravených scenárov natočili reklamný spot pre 365 banku.
Zo všetkých videí, ktoré vytvorili kreatívci u seba doma, vznikol užší výber, ktorý odborníci z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett potom zostrihali, upravili efektmi a pretvorili na výsledné spoty.
Prvý reklamný spot, ktorý vznikol v obývačke počas karantény, je nasadený v televízii od minulého týždňa. Ďalšie videá aktuálne strihá a postprodukuje WLB a odvysielajú sa v najbližších dňoch a týždňoch v televízii alebo v online priestore.
Niektoré z nich vám prinášame v predstihu už teraz.
„Sme veľmi radi, že na našu výzvu reagovali desiatky ľudí, ktorí nám poslali množstvo vtipných, kreatívnych a podomácky vytvorených videí. Vďaka nim sa nám podarilo natočiť spoty, ktoré sme kvôli koronavírusu točiť nemohli, a zároveň sme podporili myšlienku ostať doma. Teší nás, že sa nám podarilo aspoň trochu vtiahnuť ľudí do sveta reklamy. Mnohým natáčanie zabralo aj niekoľko hodín, postavili sa k nemu naozaj profesionálne a zároveň si týmto spôsobom krátili buď bežné dni, alebo dokonca aj veľkonočné sviatky strávené doma. Súdiac podľa výsledku sa pri tom aj celkom dobre zabavili,“ hovorí na margo výzvy Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.
Najlepšie videá ocení 365 banka honorárom 365 eur. Kampaň bude nasadená takmer do konca mája.
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Juraj Vačko
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová