Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu pokračujú v organizácii vzdelávacieho formátu Raňajky s reklamou. Pravidelný rýchlokurz, na ktorom sa účastníci môžu dozvedieť, čo v reklame ešte áno a čo už rozhodne nie, aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná bude tentokrát na tému: Reklama v čase korony.
Event sa prvýkrát uskutoční vo virtuálnom štúdiu, za technickej podpory produkčnej agentúry Leopard Production. Diskusia bude o dopade aktuálneho stavu spojeného so šírením Covid – 19 na marketing a komunikáciu, zmenách spotrebiteľského správania a predikciách do budúcnosti. Zástupcovia branžových asociácií budú na pozitívnych príkladoch prezentovať ako prispôsobiť komunikačné stratégie aby fungovali i naďalej.
Prieskumy agentúry Kantar poskytnú odpovede na otázky, aký je spotrebiteľský sentiment dnes, aké sú hlavné obavy zákazníkov a ako sa menia ich postoje ale aj to, ako by mali značky na túto situáciu reagovať a spotrebiteľov podporovať.
Tiež sa dozviete, ktoré touchpointy sú v súčasnosti relevantnejšie a aké sú očakávania spotrebiteľov v oblasti spoločenskej zodpovednosti podnikov.
Diskutujúci:
Zuzana ĎURČEKOVÁ
Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) | MADE BY VACULIK
Dušan VISZT
Asociácia mediálnych agentúr (AMA) | Zenith media
Drahomíra JURÍKOVÁ
Ľudia z Marketingu | Slovenská Sporiteľňa
Peter ŠURÍN
Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) | Elite Solutions
Martin KRAJNIAK
Client partner | Kantar
Event sa bude konať dňa 28. apríla 2020 od 9:30 hod. Prvé premiérové online vysielanie bude pre účastníkov zdarma a registrácia nie je potrebná. Raňajky budú vysielané naživo na facebookových stránkach organizátorov: www.facebook.com/KRASfcb a https://www.facebook.com/RPRfcb/.