Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sa chystá do svojich radov prijať nových členov. V súčasnosti je pod záštitou ADMA 21 slovenských top digitálnych agentúr. Do svojho členstva prijíma okrem digitálnych, performance a digitálnych mediálnych agentúr aj UX agentúry.
V minulom roku 2019 členskú základňu rozšírili agentúry Ponyhouse a THIS IS LOCCO.
Hlavným poslaním asociácie je neustále zvyšovať úroveň digitálneho marketingu na Slovensku. Vďaka svojim prostriedkom a kontaktom ADMA kontinuálne vzdeláva nielen vlastných členov a ich klientov, ale podporuje aj začínajúcich marketérov, študentov, rozširuje vedomosti v oblasti online marketingu širokej verejnosti a snaží sa neustále zlepšovať podmienky pre rozvoj digitálnej reklamy na Slovensku.
Ako členská agentúra získate možnosť ovplyvňovať digitálny trh na Slovensku, podieľať sa na stratégii ADMA, témach a výstupoch a prezentovať sa na trhu pod menom ADMA. Získate priestor prednášať na konferenciách, na ktorých sme partnerom či na našich vlastných projektoch.
Medzi aktuálne členské agentúry ADMA patria: Basta digital, CORE4 Advertising, DIGILINE, digitask, diorama, ecake, Elite Solutions, Hype, NetSuccess, paravan interactive, Performics, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, RIESENIA.com, SCR interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, Visibility a ZARAGUZA.
ADMA organizuje súťaž v digitálnom marketingu Digital PIE, angažuje sa na mnohých konferenciách a vzdelávacích eventoch. Venuje sa vlastnému úspešnému projektu ADMA digital marketing academies. Okrem toho podporuje organizáciu prednášok na vysokých školách, pravidelne vytvára e-booky na témy v digitálnom marketingu, infografiky a iné vzdelávacie materiály.