Takto to vidia odborníci z ADMA.
V printovom vydaní Stratégií sme zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí sa vyjadrili na tému využívania Black Hat SEO techniky.
Black Hat SEO je použitie postupov, ktoré vyhľadávač Google považuje za manipulatívne. Google ich nemôže zakázať ale môže sa snažiť stránky, ktoré ich využívajú, potrestať zhoršením pozícií vo výsledkoch. Postupy, ktoré sú na hrane pravidiel sa označujú ako Grey Hat. Medzi najpoužívanejšie Black Hat techniky patria platené či inak zmanipulované spätné odkazy či automatické generovanie textov.
Andrej Laciak z paravan interactive hovorí, že Black Hat techniky využíva väčšina SEO-čkárov. Výsledky sa podľa neho dostavia skôr ako pri White Hat SEO.
Imrich Petro z Elite Solutions tvrdí: "Klásť túto otázku je ako pýtať sa, kedy má zmysel robiť neetickú reklamu."
"Taktika Blact Hat SEO nie je veľmi šťastným riešením pri budovaní dlhodobo stabilnej pozície," myslí si Zuzana Matiová z SCR interactive.
Čo si o Black Hat SEO myslia ďalší ADMA experti sa dočítate tu:
01 - Modified: 2019-10-10 06:34:48 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Ktoré aktivity v digitálnom marketingu robia firmy inhouse a ktoré zadávajú externe?
02 - Modified: 2019-10-16 11:45:13 - Feat.: 0 - Title: ADMA digital marketing academy II. otvára registráciu
03 - Modified: 2019-11-06 07:49:44 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Interaktívne bannery. Ako vyriešia bannerovú slepotu a aká je ich budúcnosť?
01 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby
02 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
03 - Modified: 2022-11-22 10:21:37 - Feat.: - Title: Digitálny týždeň: Nevera ukázala všetkým verným Bugatti chrbát
04 - Modified: 2022-11-13 16:29:51 - Feat.: - Title: Digitálny týždeň: Musk (znova) zháňa peniaze na Twitter, predáva akcie Tesly za miliardy
05 - Modified: 2022-09-28 07:13:19 - Feat.: - Title: Koniec neoznačeným spoluprácam a neférovým praktikám. Vznikol Etický kódex influencer marketingu