„Podniky sú od 20. mája opäť plné života a cinkania pollitrov. Rozhodli sme sa tento okamih osláviť najväčšou akciou v histórii pivovaru a pozvať na jedno čapované všetkých našich verných štamgastov,“ vysvetľuje marketing manager Pilsner Urquell Eva Andrejčáková. „Chceme im takto poďakovať za zodpovedné správanie v období krízy, a zároveň ich vyzvať k návratu do normálneho života, do ktorého patrí aj posedenie s priateľmi v podniku či reštaurácii.“
Každý, kto si objedná pivo v ktoromkoľvek podniku alebo reštaurácii, kde čapujú Pilsner Urquell, dostane ďalšie pivo na účet pivovaru. Aktivitu „Prvé pivo je na nás“ môžu reštaurácie usporiadať kedykoľvek v termíne od 25. mája do 7. júna podľa toho, kedy majú v pláne otvoriť a kedy budú na akciu pre štamgastov pripravené.
Koncept Kde sa pivo čapuje, svet sa zase točí a integrovanú komunikačnú kampaň vytvorila agentúra TRIAD v spolupráci s produkciou STINK Films. Réžie spotu sa ujal Jakub Jirásek, fotografom kampane je Jiří Faix.
„Vytvorili sme najväčšie pozvanie na pivo, aby sme poďakovali Čechom a Slovákom, a zároveň podporili pozitívnu náladu. Naše národy boli v mnohom vzorom pre ostatné krajiny. Keď bolo treba, dokázali sme svoj svet zastaviť,“ vysvetľuje hlavnú myšlienku kampane Petra Jankovičová z TRIADu a dodáva: „Teraz ale prišiel čas znovu ho rozhýbať. Pretože kde sa pivo čapuje, svet sa zase točí.“
Kampaň prebehne v dvoch fázach v televízii a online. Mediálne plánovanie má na starosti agentúra Wavemaker.
Akcia prebehne v Česku a na Slovensku a je obmedzená na jedno pivo na osobu a platí do vypitia poskytnutého množstva konkrétnej prevádzke.
Vizitka kampane:
Creative Director: Matouš Fridrich, Rado Jankovič
Strategy Director: Petra Jankovičová
Account Director: Petra Jankovičová, Eva Müller Škrabáková
Art Director: Ondřej Czubaj, Michal Dvorský
Copywriter: Lucie Kalousková, Michal Pivarči
Strategy & Media Planner: Karolína Trávníčková
Fotograf: Jiří Faix
Produkcia: Stink Films Prague
Režisér: Jakub J. Jirásek
Producer: Veronika Jelšíková