StoryEditor

Najväčšie pozvanie na pivo od Pilsner Urquell: Prvé pivo je na nás

25.05.2020, 13:41
Autor:
pzpz
Akcia prebehne v Česku a na Slovensku. Kampaň k nej vznikla v pražskom TRIADe.

„Podniky sú od 20. mája opäť plné života a cinkania pollitrov. Rozhodli sme sa tento okamih osláviť najväčšou akciou v histórii pivovaru a pozvať na jedno čapované všetkých našich verných štamgastov,“ vysvetľuje marketing manager Pilsner Urquell Eva Andrejčáková. „Chceme im takto poďakovať za zodpovedné správanie v období krízy, a zároveň ich vyzvať k návratu do normálneho života, do ktorého patrí aj posedenie s priateľmi v podniku či reštaurácii.“

Každý, kto si objedná pivo v ktoromkoľvek podniku alebo reštaurácii, kde čapujú Pilsner Urquell, dostane ďalšie pivo na účet pivovaru. Aktivitu „Prvé pivo je na nás“ môžu reštaurácie usporiadať kedykoľvek v termíne od 25. mája do 7. júna podľa toho, kedy majú v pláne otvoriť a kedy budú na akciu pre štamgastov pripravené. 

Koncept Kde sa pivo čapuje, svet sa zase točí a integrovanú komunikačnú kampaň vytvorila agentúra TRIAD v spolupráci s produkciou STINK Films. Réžie spotu sa ujal Jakub Jirásek, fotografom kampane je Jiří Faix.

„Vytvorili sme najväčšie pozvanie na pivo, aby sme poďakovali Čechom a Slovákom, a zároveň podporili pozitívnu náladu. Naše národy boli v mnohom vzorom pre ostatné krajiny. Keď bolo treba, dokázali sme svoj svet zastaviť,“ vysvetľuje hlavnú myšlienku kampane Petra Jankovičová z TRIADu a dodáva: „Teraz ale prišiel čas znovu ho rozhýbať. Pretože kde sa pivo čapuje, svet sa zase točí.“

Kampaň prebehne v dvoch fázach v televízii a online. Mediálne plánovanie má na starosti agentúra Wavemaker.

TRIAD

Akcia prebehne v Česku a na Slovensku a je obmedzená na jedno pivo na osobu a platí do vypitia poskytnutého množstva konkrétnej prevádzke.

Vizitka kampane:

Creative Director: Matouš Fridrich, Rado Jankovič
Strategy Director: Petra Jankovičová
Account Director: Petra Jankovičová, Eva Müller Škrabáková
Art Director: Ondřej Czubaj, Michal Dvorský
Copywriter: Lucie Kalousková, Michal Pivarči
Strategy & Media Planner: Karolína Trávníčková
Fotograf: Jiří Faix
Produkcia: Stink Films Prague
Režisér: Jakub J. Jirásek
Producer: Veronika Jelšíková

01 - Modified: 2018-12-18 09:42:31 - Feat.: 0 - Title: Pilsner Urquell vydražil dizajnovú fľašu za 27 118 eur
01 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu 02 - Modified: 2025-04-29 07:05:56 - Feat.: - Title: Skvelá správa pre Triad a slovenskú reklamu. Creative Fast Aid má bronz zo súťaže WARC 03 - Modified: 2025-03-31 09:39:42 - Feat.: - Title: TRIAD Bratislava získal Budvar. Slovenská agentúra uspela v medzinárodnom tendri 04 - Modified: 2025-03-07 10:05:17 - Feat.: - Title: Tajný kód, ako vyhrať Young Lions neexistuje. Ale poznáme zopár ingrediencií, ktoré vám môžu pomôcť 05 - Modified: 2024-11-11 15:08:09 - Feat.: - Title: Teach Next spúšťa unikátnu kampaň. Ukáže ti tvoje budúce "ja"
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 06:10