Hoci malo Slovenské národné divadlo oslavovať v tomto roku jubilejnú 100. sezónu, muselo počas koronakrízy, tak ako mnoho ďalších inštitúcií, zavrieť svoje brány. Mnohým divákom tak zostali zakúpené vstupenky na predstavenia, ktoré si nemohli pozrieť.
SND po úspešnom odštartovaní online projektu SND Doma prišlo s emotívnou kampaňou pod názvom „Držíme Vám miesto“. Cieľom kampane je osloviť divákov so zakúpenými vstupenkami na zrušené predstavenia. Môžu si ich namiesto vrátenia vymeniť za voucher platný do konca roka 2021 a vrátiť sa tak späť do divadla.
„Našich divákov si nesmierne vážime, pretože sú pre nás nenahraditeľní. Verím, že nám zostanú verní, podržia nás v tomto náročnom období, ktorým si divadlo prechádza a rozhodnú sa vymeniť svoju vstupenku za voucher,“ hovorí riaditeľka Centra marketingu SND Henrieta Borowiecka.
Do kampane sa zapojili aj samotní diváci. Prostredníctvom svojich nahratých videí apelujú na ostatných, aby svoje vstupenky vymenili za voucher, pretože bez divákov divadlo nemôže prežiť.