Agentúre Socialists sa od začiatku roka darí získavať nových klientov. K značkám Divadlo Nová Scéna, Tipos, či Edenred sa pridáva aj organizácia cestovného ruchu Región Košice. Tender na „ďalekom východe“ vyhrali Socialisti už vo februári, no aktuálna situácia pozastavila štart kampane. Teraz sa však naplno púšťajú do podpory cestovného ruchu v Košickom kraji.
Legendárny výrok „na východe nič nie je“ sa stal pre agentúru inšpiráciou. Cieľom kampane je predstaviť Košický kraj v inom svetle a zbaviť ľudí predsudku veľkej vzdialenosti. Má byť kontrastom k turistickým smogom poznačeným metropolám, kde si na svetové miesta treba vystáť rad a na pamiatky pozerať cez hradby selfie tyčiek v dave turistov. Jednoducho je to krásny kus Slovenska plný miest, aké svet nevidel.
Vzniklo tak video, ktoré si strieľa z klasických cestovateľských trápení a ponúka namiesto toho ako alternatívu Kraj sveta – Košický svetový kraj.
A čo všetko sa dá vidieť na Kraji sveta? Svetové veci. Okrem 18 UNESCO pamiatok vzdialených do 100 minút z Košíc môžete objavovať neobjavené a vidieť nevídané. Začnite už na instagramovom profile @kosiceregion, kde budú postupne pribúdať tipy na výlety po svete tohto kraja.
Okrem klasickej kampane agentúra Socialists pripravuje aj druhú vlnu komunikácie, ktorá má za cieľ podporiť reštart cestovného ruchu na Slovensku a pomôcť podnikateľom v Košickom kraji.
„Kampaň sa pohráva s nadľahčenou nostalgiou za turistickými must-see destináciami, ktoré si väčšina z nás tohto roku odpustí. Z týchto miest si často odnášame preplnenú pamäťovú kartu s fotkami, akých je, koniec koncov, plný internet. Návštevník Košického kraja by mal od nás odísť najmä so srdiečkom plným zážitkov,” povedal Attila Török, marketing manager organizácie Košice Región Turizmus. Dopĺňa ho PR & Online manager Viktor Wurm: „Cesta zo západu Slovenska na východ trvá často dlhšie ako opačne, aj keď vzdialenosť je rovnaká. Je to zvláštny paradox a je na čase zlomiť. Všetkých pravých cestovateľov preto chceme dotiahnuť na Kraj sveta. Je skutočne bližšie, ako sa nám doteraz mohlo zdať.“
Vizitka kampane:
Agentúra: Socialists
Klient: Košice Región Turizmus (Viktor Wurm, Attila Török)
Strategy & planning: Patrik Barták
Idea & copy: Alexandra Pobjecká, Slavomír Baran, Michaela Stanová
Art Director: Alexandra Pobjecká
Gprahic designer: Lucia Troppová
Social Media Manager: Michaela Stanová
Account manager: Andrea Vozárová
Produkcia: Vrizzly (Samuel Hoffman)