Poštová banka updatla januárovú kampaň na úver na bývanie, v ktorej ľuďom radí, aby šetrili tam, kde to má zmysel.
Od 1. júna 2020 v nej navyše zdôrazňuje, že pri klientoch stojí aj v čase, keď kvôli korone nevládzu splácať svoje existujúce úvery. „Keď sa mení všetko naokolo, náš úrok držíme nezmenený. Napriek tomu, že sadzby hypoték sa na trhu zvyšujú, my sme sa rozhodli ponechať ich na najnižších úrovniach na trhu. Aj takto môžeme pomôcť ľuďom, ktorí kvôli pandémii, alebo iným okolnostiam, majú problémy financovať svoje bývanie. Vďaka refinancovaniu si dokážu výrazne znížiť svoje mesačné splátky na už existujúcich úveroch,“ vysvetľuje cieľ kampane hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.
O kreatívu kampane sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett. Kampaň je podporená vo viacerých mediatypoch, najmä v televízii a digitále.
Vizitka kampane:
Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Keder
Art director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account director: Simona Bobeková, Ladislav Fazekaš, Juraj Výboch
Strategy director: Vladimír Lefík
Produkcia: JOJ Production
Réžia: Dano Dekan