StoryEditor

Značka Zlatý Bažant spustila novú kampaň na promo radlerov

12.06.2020, 12:45
Autor:
redred
Kreatíva je z dielne MADE BY VACULIK.

Značka slovenských radlerov Zlatý Bažant predstavila novú letnú kampaň, ktorá odštartovala televíznym spotom so sloganom „Neporovnateľne najobľúbenejší“. 

Zlatý Bažant patrí medzi ikonické slovenské značky a jeho portfólio sa teší mimoriadnej obľube. Práve na tom stavia aj nová kampaň radlerov. „V súčasnosti je každý druhý predaný radler na slovenskom trhu ten náš z Hurbanova a práve toto sme chceli odkomunikovať aj prostredníctvom novej kampane,“ vysvetlil slogan „Neporovnateľne najobľúbenejší“ senior brand manažér značky Zlatý Bažant Radler, Peter Nikodem.

Zlatý Bažant

Kampaň, ktorú pripravila kreatívna agentúra MADE BY VACULIK a v televízii beží od  8. júna, má tiež za cieľ predstaviť a vyzdvihnúť hlavné benefity produktov Zlatý Bažant Radler 0,0%: 100% prírodný, 100% bez alkoholu, 100% slovenský.

„Naše radlery 0,0% sa tešia popularite medzi zákazníkmi aj práve pre tieto benefity. Sú skvelou voľbou do horúcich letných dní, kedy potrebujeme rýchlo zahnať smäd a  neobsahujú žiadny alkohol, takže zákazník nemusí rozmýšľať, či ho počas dňa ešte čaká práca, šoférovanie alebo iné aktivity. Jednoducho si ho dopraje kedykoľvek chce. Navyše, Zlatý Bažant Radler je slovenská značka a myslím si, že práve v tomto neľahkom období si domáce produkty zaslúžia podporu a pozornosť,“ dodal Nikodem.  

​V rámci kampane, si pripravila značka aj veľkú letnú súťaž pre spotrebiteľov. Od 1. júna do 31. augusta môžu súťažiť o viac ako 500 hodnotných cien.

Okrem toho Zlatý Bažant Radler pravidelne rozširuje svoje portfólio a inak tomu nie je ani tento rok. Ešte počas jari pribudli dve inovácie v ponuke Radlerov 0,0% vo verzii Light – Zlatý Bažant Radler 0,0% Mandarínka & Jazmín Light a Zlatý Bažant Radler 0,0% Tmavý Citrón Light.

Vizitka kampane:

Klient: HEINEKEN Slovensko - Peter Nikodem
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Copywriter: Marek Konečný
Art director: Branislav Mladý
Account director: Ada Šimšíková
Strategy director: Adam Horecký
Online strategy: Marek Krištof
Online art director: Zuzana Moravcová, Kristián Križalkovič
Online copywriter: Marianna Mikešová
Account Manager: Romana Otočková
Réžia: Jana Suržinová
Kamera: Nick Kollár
Postprodukcia: Teapot Studio, Michal Šábik
Produkcia: Filmaari - Miroslav Gerbel
Zvuková postprodukcia: Viktor Krivosudský

01 - Modified: 2020-02-05 13:23:21 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant mení agentúru 02 - Modified: 2020-03-19 10:16:03 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant mení dizajn. Zmena sa dotkne aj loga 03 - Modified: 2020-03-23 06:37:34 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant ’73 pod taktovkou MADE BY VACULIK. Je tu ich prvá reklama 04 - Modified: 2020-04-15 11:35:20 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant podporí slovenských umelcov na prvom virtuálnom festivale 05 - Modified: 2020-05-21 14:26:19 - Feat.: 0 - Title: Kupujme to najlepšie, čo doma máme, hovorí Zlatý bažant v novej kampani. Podporuje takto slovenské výrobky
01 - Modified: 2022-04-26 12:15:57 - Feat.: - Title: Tradície sú na to, aby sa vylepšovali. Odkazuje Zlatý Bažant v najnovšej kampani 02 - Modified: 2021-12-20 14:55:05 - Feat.: - Title: Heineken oznámil výsledok tendra na kreatívu 03 - Modified: 2021-11-16 13:58:57 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant '73 štartuje Vianoce 04 - Modified: 2021-10-27 09:40:17 - Feat.: - Title: Značky Zlatý Bažant '73 a Zlatý Bažant Radler 0,0% hľadajú nové kreatívne agentúry 05 - Modified: 2021-04-09 05:32:53 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant 0,0% mieri do Tokia. Podporí Slovenský olympijský tím
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. február 2023 08:01