Chateau Topoľčianky na Instagrame svojej produktovej rady šumivých vín Republika Bubliniek reaguje na kauzu, ktorá vznikla po odvysielaní nevhodného vzoru správania v zábavnej relácii Inkognito.
Kľúčová cieľová skupina Republiky Bubliniek sú mladé ženy. Práve tie v diskusiách na sociálnych sieťach dali výrazne najavo, že s tým, čo bolo odvysielané nesúhlasia a je to iba vrchol ľadovca toho, čo sa v našej spoločnosti deje. Preto sa značka rozhodla zaujať jasné stanovisko, v ktorom ukazuje, že stojí na strane žien.
Všetky ženy v televízii Joj prostredníctvom zaslaného sektu Prezident pozývajú do pomyselnej Republiky Bubliniek, v ktorej sú si všetci rovní a môžu sa nechať štekliť už len bublinkami na jazyku.
"Reklamné, komunikačné a mediálne agentúry vypĺňajú mediálny priestor obsahom svojich klientov. Je na nás, čo vysielame na ľudí a čím vplývame na spoločnosť. Rozhodli sme sa využiť, že máme v portfóliu klienta, pre ktorého je prirodzené aktuálnu tému riešiť a postaviť sa na správnu stranu. Z mediálneho pohľadu je to síce malé gesto, no tešíme sa, že náš klient vzniknutú situáciu vidí podobne a dal nám zelenú,” hovorí Patrik Barták, Head of Strategy z agentúry Socialists.
Vizitka:
Klient: Château Topoľčianky
Agentúra: Socialists + WLB
Strategy & planning: Patrik Barták
Copywiting: Michaela Stanová
Art Direction: Mária Karasová, Martina Mihálová
Account managerky: Andrea Vozárová, Zuzana Kotuliaková