Logisticko-prepravná spoločnosť Zásielkovňa prichádza s letnou kampaňou k službe Medzi nami, ktorá umožňuje doručovanie zásielok medzi fyzickými osobami prostredníctvom mobilnej aplikácie.
„V živote sú situácie, kedy aj drobnosti vyzerajú ako kopa problémov...“ začína voiceover jedného z dvoch kľúčových reklám novej kampane. Našťastie sú tu pre nás vždy naši blízki. A nezáleží na tom, aká vzdialenosť nás delí.
Kreatívny koncept kampane vychádza z názvu služby a vykresľuje bežné situácie medzi blízkymi osobami. Hlavnú hrdinku spotov vidíme počas prípravy na rande aj počas bežného dňa na internáte. Oba momenty vyžadujú podporu kamarátky či mamy a vďaka ich zásahu nakoniec všetko vyjde. Pretože, tak to chodí „medzi nami dievčatami“, alebo „medzi členmi rodiny“.
„Vo svete i na Slovensku vnímame rastúci trend v popularite nových, netradičných foriem doručovania i posielania zásielok. Naši zákazníci vyžadujú flexibilitu, spoľahlivosť a chcú mať celý proces v rukách. Vďaka našej mobilnej aplikácii a službe Medzi nami im to umožňujeme doslova – všetko je možné nastaviť behom niekoľkých kliknutí. A tak odosielateľ, ako i príjemca, si môžu zvoliť miesto podania i vyzdvihnutia, ktoré im najviac vyhovuje – bez státia v rade, či celodenného čakania doma,“ hovorí Alexander Jančo, CEO Zásielkovne. „Kampaň vystihuje situácie zo života. Služba Medzi nami je o vzájomnej blízkosti bez ohľadu na vzdialenosť – či už je to vrátenie zabudnutej nabíjačky, odoslanie hand-made výrobku, či prekvapenia k narodeninám,“ dopĺňa Alex Gerbóc, marketingový manažér Zásielkovne.
Kampaň štartuje na konci júna a hlavný zásah je naplánovaný na júl. Celá je lokalizovaná pre online priestor. Za kreatívou a nastavením reklamného priestoru stojí digitálna agentúra samsiDigital.
„Našim cieľom je osloviť najmä aktívnych používateľov mobilných aplikácií a upriamiť ich pozornosť na aplikáciu, ktorá je bezplatná, inovatívna a uľahčuje bežný život. V situáciách zo spotov sa určite nájde každý z nás, alebo nám pripomenú historky našich priateľov,“ približuje zámer Kamil Aujeský, digital director & CEO agentúry. Videospoty budú nasadené na sociálnych sieťach Facebook, Instagrame a na YouTube. Súčasťou kampane sú aj html a obrázkové bannery v rámci Google Search a Google Play.
Sprievodné PR aktivity zastrešuje PR agentúra Kharisma.