Predajca elektroniky DATART spustil novú službu Skutočne blízko pre online zákazníkov. Na prahu vianočnej sezóny nadviazal spoluprácu so sieťou výdajných miest Zásielkovňa. Zákazníci e-shopu www.datart.sk si tak môžu objednávky vyzdvihnúť v 17 predajniach DATART a v ďalších vyše 1000 výdajniach po celom Slovensku.
"Chceme, aby sa objednávky dostali k našim zákazníkom v krátkom čase a aby mali možnosť si ich vyzdvihnúť čo najbližšie k svojmu bydlisku alebo cestou z práce. Vďaka spolupráci so Zásielkovňou si môžu produkty z nášho webu vyzdvihnúť rýchlo, pohodlne a za priaznivú cenu,“ informuje Sabina Boudová, marketingová manažérka DATARTu a dodáva, že vďaka pobočkám Zásielkovne bude značka bližšie k zákazníkom v ďalších mestách i dedinách na Slovensku.
Zákazník, ktorý využije službu Skutočne blízko, bude mať tovar objednaný na pobočku Zásielkovne pripravený na vyzdvihnutie zvyčajne do dvoch pracovných dní od objednania.
"Odber objednávok je však naďalej možný aj v 17 predajniach DATART a tovar zákazníkom radi dovezieme aj prostredníctvom Prémiovej DATART dopravy alebo využitím služieb externých prepravcov,“ priblížila Boudová z DATARTu.
Pod tohtoročnú vianočnú sezónu sa podľa Boudovej výrazne podpíše aktuálna pandemická situácia a hoci mnohí dôverujú nákupu elektroniky priamo v predajniach DATART, online objednávky prudko rastú. ,,Vplyvom prísnych opatrení a strachu zákazníkov z nákazy sa zvýšil počet online objednávok, a tak chceme vyjsť v ústrety aj týmto zákazníkom a poskytnúť im viaceré alternatívy na osobný odber objednávok,“ vysvetľuje spustenie novej služby marketingová manažérka DATARTu.