Telekom pokračuje v sérii autentických a humorných spotov, ktorými uvádza nové paušály. Na prvý televízny a online spot, ktorý uviedol pred dvomi týždňami, nadväzuje ďalšou vtipnou reklamou.
Kampaň tentoraz promuje benefit nekonečných dát, aby sa už klienti nemuseli neustále kontrolovať pri dátovaní. Benefit paušálov predstavuje Telekom jednoduchým príbehom s nečakaným rozuzlením:
„Na produkt sme sa chceli pozrieť cez reálny, autentický insight. Keď máte nekonečné dáta, veľmi ľahko sa vám môže stať, že sa zapozeráte do obsahu na mobile a totálne stratíte pojem o čase,“ hovorí o spote Ivana Polohová, senior copywriter MUW Saatchi & Saatchi a dodáva: „To bol základ pre náš veľmi jednoduchý a milý spot, ktorý, pevne veríme, bude ľudí baviť.“
Reklama bude okrem televízie nasadená aj v online a v rôznych zostrihoch aj na sociálnych sieťach. Natáčanie prebiehalo v Prahe, súčasne s natáčaním prvého spotu. O jeho réžiu sa znova postaral Tomáš Řehořek a produkciu zastrešila Armada Films.
VIZITKA KAMPANE:
- Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Michala Zezulová, Ondrej Mikuš
- Creative director: Jaroslav Vígh
- Copywriter: Ivana Polohová, Jaroslav Vígh
- Art director: Veronika Holaňová
- Unit director: Tatiana Hrutková
- Account manager: Ema Marišová
- Strategy planner: Klaudia Linkeschová
- Réžia: Tomáš Řehořek
- Produkcia: Armada Films
- Zvuková postprodukcia: K2zvuk
- Mediálna agentúra: Wavemaker