Telekom prichádza s novými paušálmi pre biznis zákazníkov. V online kampani vystupujú stand-up komici Jakub Zitron Ťapák a Simona Salátová, ktorí rozprávajú svoje vtipné zážitky s podnikaním. Zitron sa v komunikácii B2B služieb objavil už v minuloročnej kampani. Telekom teda pokračuje v nastolenom odľahčenom duchu, tentokrát aj s komičkou Simonou. Obaja komici sú zároveň živnostníci, takže sa vedeli s ideou ľahko stotožniť.
Telekom s pomocou stand-up komikov tak vtipným spôsobom informuje verejnosť o nových biznis paušáloch a zároveň vyzdvihuje ich hlavné benefity: osobný agent T-Master, široká ponuka a nekonečné dáta.
„Väčšinou býva v ľuďoch zakotvený dojem, že keďže biznis sektor je ten serióznejší, aj komunikácia s podnikateľmi musí byť v podobnej tonalite. Ale nemusí to tak vôbec byť. Navyše, po všetkom, čím si v poslednej dobe Slovensko prechádzalo sme sa s klientom zhodli na tom, že ľudia sa radi zasmejú, odreagujú. Tak sme teda do kampane zapojili doslova odborníkov na zábavu,“ hovorí Timea Juríčková, copywriter z Made by Vaculik.
Online spoty s názvom Telekom biznis stand-up sú dostupné na Youtube kanáli spoločnosti Telekom SK a ich kratšie formáty sú komunikované cez rôzne ďalšie kanály vrátane sociálnych sietí.
Za produkciou spotov stojí štúdio Nicetry.
Vizitka kampane:
Klient: Telekom SK - Business
Creative director: Peter Ižo
Art director: Martin Schurdák
Copywriter: Timea Juríčková
Social media manager: Filip Burian
Digital strategy planner: Marek Krištof
Account manager: Linda Prebreza
Foto produkcia: Linda Prebreza
Video produkcia: Nicetry