StoryEditor

Vypadnutý internet vám už zábavu nepokazí

31.08.2021, 13:51
Autor:
redred
Slovak Telekom promuje ponuku záložného internetu.

Viete si predstaviť, že by ste ostali doma či v práci bez internetu. Svet by sa síce nezastavil, ale asi by to skomplikovalo niektoré životné situácie. Aby sa to už nestalo, Slovak Telekom promuje v kampani bezplatný benefit Záložný internet v mobile, ktorý si zákazníci v prípade nečakaného výpadku pevného internetu môžu aktivovať odteraz už aj jednoducho v Telekom aplikácii.

Produktový benefit sa Telekom rozhodol odkomunikovať televíznym spotom s jednoduchou zápletkou. V ňom vidíme otca, ktorý nechtiac poškodil router. Vzápätí sa dcére snaží odčiniť svoju „šikovnosť“ a vypadnutý internet. Ale ako to už býva, niekedy ani snaha nestačí, a tak musí zasiahnuť až mama.

„Neustále vylepšujeme naše portfólio internetových služieb pre domácnosti a firmy. Napriek snahe zlepšovať zákaznícku skúsenosť s pevným internetom sa vždy môže stať niečo neočakávané, napríklad búrka poškodí kábel či router, čo zákazníkom spôsobí dočasný výpadok pevného internetu. Keďže nám záleží na našich zákazníkoch a nechceme, aby ostali bez pripojenia, priniesli sme pred niekoľkými rokmi bezplatné náhradné riešenie – Záložný internet v mobile. Novinkou je, že si ho môžu jednoducho aktivovať v Telekom aplikácii,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekom.

Ústredným motívom spotu je pieseň Myšky a krtko od Spievankova, ktorá je medzi najmenšími mimoriadne obľúbená. „Deti veľakrát piesne Spievankova počúvajú tak často, že sa – tak trochu nechtiac – aj samotní rodičia naučia ich texty naspamäť. A práve na tomto insighte sme postavili príbeh o otcovi, ktorý sa nešikovne snaží odčiniť svoju chybu a zachrániť tak situáciu,“ približuje Ivana Polohová, senior copywriterka MUW Saatchi & Saatchi.

Reklamu režíroval Tomáš Řehořek. Spot bude okrem televízneho vysielania nasadený aj na YouTube a v podobe rôznych recutov aj na Facebooku či Instagrame, pričom na všetkých kanáloch ho bude dopĺňať aj 10-sekundová produktová reklama o tom, že Telekom výrazne zrýchlil nový optický Magio Internet, na ktorý môžu prejsť aj existujúci zákazníci.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková, Klaudia Linkeschová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Nikola Weng
Strategy planner: Kamil Charvát
Réžia: Tomáš Řehořek
Produkcia: Armada Films
Zvuk: K2zvuk
Hudba: Spievankovo – Myšky a krtko
Mediálna agentúra: Wavamaker Slovakia

01 - Modified: 2021-05-20 10:54:37 - Feat.: 0 - Title: Telekom uvádza globálnu kampaň Futureproof s Billie Eilish na podporu generácie Z 02 - Modified: 2021-06-07 05:25:29 - Feat.: 0 - Title: Šéfka marketingu Slovak Telekom: Naša krajina potrebuje ľudí, ktorí dajú technológiám zmysel 03 - Modified: 2021-07-06 12:58:49 - Feat.: 0 - Title: Turistické zápchy, nekonečné dáta a Duchoň. Tak vyzerá letná kampaň od Telekomu 04 - Modified: 2021-11-16 08:35:11 - Feat.: 0 - Title: Liga majstrov sa vracia do Telekomu a Digi Slovakia. Do ponuky pribudnú nové športové kanály 05 - Modified: 2021-08-17 16:08:07 - Feat.: 0 - Title: Slovak Telekom oznamuje zmeny vo vrcholovom manažmente aj štruktúre spoločnosti
01 - Modified: 2021-11-03 06:31:09 - Feat.: - Title: Vianoce v Telekome: Operátor v spote myslí na každého. Aj na tých, ktorí budú v práci 02 - Modified: 2021-10-05 09:41:14 - Feat.: - Title: ČSOB hľadá pomocou novej kampane najvitálnejších Slovákov 03 - Modified: 2021-08-31 12:04:19 - Feat.: - Title: Ako môže vyzerať jedlo budúcnosti? 04 - Modified: 2021-08-30 13:32:47 - Feat.: - Title: Vybil sa vám mobil v prírode? Nabije vám ho Lesná nabíjačka 05 - Modified: 2021-08-05 07:15:34 - Feat.: - Title: Jameson rozšíril portfólio produktov. Komunikačnú kampaň novinky vymyslela MUW Saatchi & Saatchi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 10:43