StoryEditor

Prieskum: Slováci sú z víťazstva Petry Vlhovej na ZOH v Pekingu nadšení

18.02.2022, 08:04
Autor:
rmrm
Pozitívne emócie, ktoré sprevádzala hrdosť a dojatie, odkazovali na šikovnosť lyžiarky.

Prieskum „Úspech Petry Vlhovej na ZOH v Pekingu“ bol realizovaný ako interný 2muse prieskum pre účely spoznania znalosti a potenciálu veľkého a medializovaného úspechu; cieľovej skupiny, ktorá dokáže zachytiť viac detailov (zaujíma sa hlbšie o danú tému); emócií a ich sily, ktoré sú s takouto udalosťou spájané.

2muse

Z prieskumu:

  • Víťazstvo Petry Vlhovej a zisk medaily na Olympiáde zachytili takmer všetci – 93 % populácie.
  • Avšak detaily tohto veľkého víťazstva nie sú až tak podstatné pre všetkých. „Len” 56% ľudí vedelo, že medaila bola zlatá a Peťa ju vyhrala v slalome.
  • Logicky, vyššia znalosť bola medzi mužmi a vzdelanejšími ľuďmi.
  • Vyššia znalosť bola zaznamenaná aj medzi staršími ľuďmi nad 50 rokov.
  • V celej populácii jednoznačne prevládali emócie radosti a hrdosti.

2muse 2muse

Interne sme rozhodli realizovať tento krátky prieskum, aby sme zmerali znalosť veľkého a medializovaného úspechu, kde sme predpokladali veľký zásah. Chceli sme však aj identifikovať ľudí, ktorí zachytili viac ako len samotný úspech – ľudí, ktorí sú zaangažovaní, o danú tému sa zaujímali viac,“ približuje motiváciu realizácie prieskumu Michal Vyšinský, business development director 2muse. Ďalším z cieľov bolo, podľa jeho slov, pokúsiť sa identifikovať emóciu, jej silu a spôsob ako ju ľudia dokážu verbalizovať. „Všetky tieto poznatky tak môžu slúžiť pri ďalších prieskumoch, kde meriame znalosť podpory športovcov, spojenie a vplyvy na značky, a kde je potrebné identifikovať užšie cieľové skupiny zaangažovaných,“ dodáva Michal Vyšinský.

Kvantitatívny omnibusový prieskum „Úspech Petry Vlhovej na ZOH v Pekingu“ bol realizovaný cez 2muse online panel s riadeným prístupom (full managed access panel). Cieľová skupina bola reprezentatívna vzorka populácie SR vo veku 18+. Veľkosť vzorky n=1000 respondentov. Zber dát prebiehal v období 11.2.-14.2. 2022.

01 - Modified: 2022-02-15 16:05:35 - Feat.: 0 - Title: 2muse Talks odštartovali rok 2022 témou „Sociálne siete a ich využitie v marketingu“
01 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland 02 - Modified: 2022-02-15 16:05:35 - Feat.: - Title: 2muse Talks odštartovali rok 2022 témou „Sociálne siete a ich využitie v marketingu“ 03 - Modified: 2021-10-27 06:57:29 - Feat.: - Title: Slovenská asociácia výskumných agentúr prijala ďalšieho člena 04 - Modified: 2019-07-08 12:07:05 - Feat.: - Title: Prieskum: Ktoré ovocie a zeleninu obľubujú Slováci? 05 - Modified: 2019-01-09 20:24:17 - Feat.: - Title: Petra Vlhová ovládla okrem svahu aj obrazovky televízií
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 23:11