V predchádzajúcich mesiacoch si mladí mohli vďaka vtipným kolážam nahradiť to, čo im počas opatrení najviac chýbalo. V druhej časti kampane prichádza ČSOB opäť s originálnym spôsobom, ako mladým dopriať FUN.
Vďaka majsterke koláží Obrázky Fb.Anna, ktorá sa momentálne teší obrovskej popularite na sociálnych sieťach, získajú mladí vtipnú koláž s prianím, na čo môžu minúť 33 eur, ktoré získajú pri založení FUN účtu.
Stačí na kampaňovej mikrostránke splniť tri jednoduché kroky a pani Anna prihláseným záujemcom vyskladá personalizovanú fotku spolu s originálnym prianím. Výslednou FUN kolážou sa potom môže každý pochváliť na svojich social media profiloch.
Za kreatívou kampane opäť stojí MUW Saatchi & Saatchi.
„Sme veľmi radi, že sa nám podarilo nadviazať spoluprácu s takým vychyteným trendom sociálnych sietí, akým je pani Anna. Ostáva už len popriať vám pohodičku a užívať si našu FUN kampaničku,“ uvádza Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň bude nasadená už tradične na sociálnych sieťach spoločne s krátkym online videom.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Emília Garajová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Peter Danada, Ľubomír Abrinko
Copywriter: Juraj Chmel, Veronika Chmelárová
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková