„V noci platí prirodzený výber," tvrdí DARK v kampani zacielenej na mladých dospelých, ktorí po celodennej práci či štúdiu ožívajú a chcú sa zabaviť. Nočné mesto je pre nich prirodzeným prostredím na stretnutia s partiou priateľov.
Značka DARK s novým výrazným dizajnom etikety pozýva na párty do urban prostredia. Mapa mesta na etikete tvorí siluetu vlka, ktorá symbolicky definuje teritórium svorky a objavuje sa aj vo vizuálnom spracovaní kampane.
Reklamný spot je nakrútený v dokumentárnom štýle. Poukazuje na tvory noci a ich teritórium. Ich charakteristické črty zobrazuje prostredníctvom paralely so zvieracou ríšou, v ktorej platí prirodzený výber.
Komentár k DARK spotu nahovoril komentátor slovenských dokumentov Igor Štefuca. V reklamnom spote si pod polygónovými maskami zvierat zahralo niekoľko profesionálnych tanečníkov ako Spunkey zo skupiny The Pastels a BKP crew, Otec Mirec, zápasník MMA Erik Tlkanec či hollywoodsky kaskadér a gumený chlapec Mako Hindy. Reklamný spot nakrúcali v Bratislave a Trnave za úplného splnu, ktorý vo vlkoch prebúdzal nočné zmysly.
„Pri tvorbe novej značky sme vychádzali z chutí, ktorú preferujú mladí dospelí ľudia. Môžeme prezradiť, že súčasťou tajnej receptúry zloženia 14 bylín a korenín je tymian, rozmarín a sušené nezrelé pomaranče. DARK má obsah alkoholu 35 percent a chuť bylinného likéru je doladená pridaním feniklu a šípok. Celkovú chuť dotvára slovenský med, podtatranská voda a jemný lieh. Najlepšie si ho vychutnajú vychladený pod bodom mrazu ako shot, alebo v miešaných drinkoch,“ hovorí Katarína Riegelová, brand manažérka značky.
Vzhľad masiek je dielom slovenského graffiti umelca Daora. Spot režíroval Pepe Ehrenberger, za kamerou stál Martin Chlpik a kampaňové vizuály nafotil Lousy Auber.
Kampaň ideovo a strategicky zastrešila reklamná agentúra dotcom advertising. Nasadená bude na online a sociálnych sieťach od 26. augusta do konca septembra 2020.