StoryEditor

Spoločnosť St. Nicolaus má novú značku alkoholu

26.08.2020, 10:05
Autor:
pzpz
Komunikáciu pre DARK zastrešila agentúra dotcom advertising.

„V noci platí prirodzený výber,"  tvrdí DARK v kampani zacielenej na mladých dospelých, ktorí po celodennej práci či štúdiu ožívajú a chcú sa zabaviť. Nočné mesto je pre nich prirodzeným prostredím na stretnutia s partiou priateľov.

Značka DARK s novým výrazným dizajnom etikety pozýva na párty do urban prostredia. Mapa mesta na etikete tvorí siluetu vlka, ktorá symbolicky definuje teritórium svorky a objavuje sa aj vo vizuálnom spracovaní kampane.

DARK

Reklamný spot je nakrútený  v dokumentárnom štýle. Poukazuje na tvory noci a ich teritórium. Ich charakteristické črty zobrazuje prostredníctvom paralely so zvieracou ríšou, v ktorej platí prirodzený výber.

Komentár k DARK spotu nahovoril komentátor slovenských dokumentov Igor Štefuca. V reklamnom spote si pod polygónovými maskami zvierat zahralo niekoľko profesionálnych tanečníkov ako Spunkey zo skupiny The Pastels a BKP crew, Otec Mirec, zápasník MMA Erik Tlkanec či hollywoodsky kaskadér a gumený chlapec Mako Hindy.  Reklamný spot nakrúcali v Bratislave a Trnave za úplného splnu, ktorý  vo vlkoch prebúdzal nočné zmysly. 

„Pri tvorbe novej značky sme vychádzali z chutí, ktorú preferujú mladí dospelí ľudia. Môžeme prezradiť, že súčasťou tajnej receptúry zloženia 14 bylín a korenín je tymian, rozmarín a sušené nezrelé pomaranče. DARK má obsah alkoholu 35 percent a chuť bylinného likéru je doladená pridaním  feniklu a šípok. Celkovú chuť dotvára slovenský med, podtatranská voda a jemný lieh. Najlepšie si ho vychutnajú vychladený pod bodom mrazu ako shot, alebo v miešaných drinkoch,“ hovorí Katarína Riegelová, brand manažérka značky.

Vzhľad masiek je dielom slovenského graffiti umelca Daora. Spot režíroval Pepe Ehrenberger, za kamerou stál Martin Chlpik a kampaňové vizuály nafotil Lousy Auber.

Kampaň ideovo a strategicky zastrešila reklamná agentúra dotcom advertising. Nasadená bude na online a sociálnych sieťach od 26. augusta do konca septembra 2020.

01 - Modified: 2019-07-16 07:11:24 - Feat.: 0 - Title: Borovička prežíva svoj comeback. Na trh vstupuje Domovina 02 - Modified: 2020-03-30 13:28:42 - Feat.: 0 - Title: St. Nicolaus dočasne pozmenil logo. Nové etikety má aj značka Borec 03 - Modified: 2020-04-07 08:54:27 - Feat.: 0 - Title: Nicolauska podporuje v kampani #STAGEHOME online programy hudobníkov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 12:13