Po letnej prestávke pokračuje Dedoles reklamnou kampaňou zameranou na veselú spodnú bielizeň. Hlavnými hrdinami zostávajú tri škrečky tancujúce na chytľavú hudbu. Teraz však prešli „faceliftom“. V spolupráci s osvedčeným tímom sa Dedoles rozhodol 2D animáciu z predošlých reklám nahradiť 3D verziou.
Vďaka tomu vyzerá reklama lepšie, dospelejšie a 3D modely umožňujú variabilnejšiu prácu s maskotmi aj v iných médiách. Pri výrobe bola použitá technika motion capture, pri ktorej sa pohyby tanečníka prenášajú na 3D modely škrečkov.
Kampaň bude v septembri nasadená na Slovensku v TV, online a doplnkovo v Out of home médiách. On-line pôjde aj v Českej republike.
„Verím, že si nová reklama získa opäť mnohých priaznivcov,“ hovorí Richard Mareček, Head of Brand Strategy Dedoles. Pre nadšených tanečníkov prebieha na sociálnych sieťach obľúbený tanečný #dedoleschallenge.
Vizitka kampane:
- Kreatíva: Somebody & Somebody (Radovan Andrej Grežo a Marian Kolev)
- Stratégia: Dedoles in-house
- Produkcia: ALIEN studio
- Réžia: Martin Marček
- Hudba: Fatmusic
- Media planning a buying (okrem Facebooku a Googlu): Zenith
- Media planning a buying FB a Google: Dedoles in-house