StoryEditor

Kampaň #BavSaZodpovedne predstavuje manuál bezpečnej zábavy v baroch

11.09.2020, 12:35
Autor:
pzpz
Edukovať o zodpovednom správaní v podnikoch chce aj nová kampaň pivnej značky Heineken.

Pandémia spôsobila, že aj v každodenných činnostiach sme sa museli naučiť fungovať nanovo. Udržiavanie rozostupov, pravidelná dezinfekcia rúk, nosenie rúšok, ale tiež častejšia platba kartou či obmedzený počet ľudí na podujatiach alebo v prevádzkach. Opatrenia a uvedomelý prístup sa stali nevyhnutnou súčasťou života, ako aj vo vzťahu k nášmu okoliu. Uvedomuje si to aj značka Heineken.

V novej kampani #BavSaZodpovedne – aby bary mohli ostať otvorené pripomína zákazníkom zodpovedné správanie a dodržiavanie opatrení počas návštev barov a ďalších podnikov.

„V tomto náročnom období chceme upozorniť na to, že správať sa ohľaduplne je stále mimoriadne dôležité a nevyhnutné. Heineken a ďalšie pivné značky sú súčasťou podnikov a ak sa chceme stretávať pri dobrom pive, musíme byť zodpovední, dodržiavať platné opatrenia a zároveň musí každý jeden z nás pristupovať k súčasnej situácii s najvyššou mierou opatrnosti. Zodpovednosť je na prvom mieste,“ uviedla Radka Stratená, brand manažérka značky Heineken – piva v portfóliu spoločnosti HEINEKEN Slovensko. „Značka Heineken má zodpovednosť vo svojej DNA a je pre nás dôležité reagovať na aktuálnu situáciu. V rámci jej komunikácie dlhodobo upozorňujeme na zodpovedné správanie a edukujeme spotrebiteľov. Podobne to bolo aj v doterajšej kampani určenej pre šoférov, v ktorej sme komunikovali hlavné posolstvo ´keď piješ, nikdy nejazdi´.“

Kampaň #BavSaZodpovedne – aby bary mohli ostať otvorené odštartovala vo štvrtok 10. septembra televíznym spotom. V ňom značka Heineken odľahčenou formou zobrazuje a upozorňuje, ako by sa mali zákazníci a personál správať v baroch. Upozorňuje napríklad na pravidelné umývanie rúk, odstup od ľudí, komunikáciu bez dotykov či nezdieľanie pohárov a jedla s priateľmi – pretože len tak si budú môcť zákazníci bez obáv užiť aj ďalší večer v obľúbenom podniku a v spoločnosti známych.  

01 - Modified: 2020-07-09 20:15:23 - Feat.: 0 - Title: Podobný výpadok je ako stratený rok 02 - Modified: 2020-07-17 11:23:32 - Feat.: 0 - Title: Zodpovednosť má ešte väčší rozmer ako doteraz 03 - Modified: 2020-08-21 08:08:26 - Feat.: 0 - Title: HEINEKEN Slovensko prostredníctvom enviromentálnej iniciatívy „čapuje lepší svet“
01 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov 02 - Modified: 2023-06-02 08:45:23 - Feat.: - Title: Craft: Kamionista Ďusi je vtipný, uveriteľný, pekne natočený a zrežírovaný 03 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete 04 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland 05 - Modified: 2023-04-26 18:26:26 - Feat.: - Title: Kreatívci o novej kampani na Zlatý Bažant: Pohľad do zrkadla je silný, plusové body za odvahu, nešťastná forma, nevybočuje z radu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 19:45