StoryEditor

Telekom: Predplatenka prináša plné vrecká dát a volaní

16.09.2020, 12:14
Autor:
pzpz
Kreatíva kampane je z dielne MUW Saatchi & Saatchi.

Telekom predstavuje novú kartu, ktorá po dlhých rokoch nahrádza kartu Easy. Ako jej názov napovedá, ide o predplatenú kartu, ktorá svojim zákazníkom umožňuje predplatiť si volania a dáta.

Predplatenka je určená prevažne mladým ľuďom, ktorí si jednoducho chcú užívať výhody operátora bez toho, aby sa viazali paušálom. A práve im je určená nová kampaň, o ktorú sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Hlavným symbolom kampane sú plné vrecká, nie však zlata či peňazí, ale toho, čo si mladí cenia viac. A to sú dáta a volania, s ktorými môžu naložiť úplne slobodne.

Hravým a vizuálne pútavým spôsobom je to stvárnené v dvojici televíznych spotov a v online videách. Tie boli natáčané v zaujímavých industriálnych priestoroch Národnej kultúrnej pamiatky Spilka a ich vytvorenie zastrešila produkcia Zeldeo.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom - Petra Novotná, Denisa Šindelárová, Michal Mrnčo
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Tomáš Romanec
Art Director: Eduard Drexler
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Zuzana Gazdová & Ema Marišová
Produkcia: Zeldeo
Mediálka: Wavemaker Slovakia

01 - Modified: 2020-09-03 09:01:53 - Feat.: 0 - Title: Budúcnosť patrí digitálnej generácii. Ako dôkaz Telekom v kampani predstavuje známych mladých ľudí 02 - Modified: 2020-08-12 10:15:47 - Feat.: 0 - Title: Telekom v globálnej kampani s Billie Eilish búra stereotypy o mladých ľuďoch 03 - Modified: 2020-07-08 06:36:33 - Feat.: 0 - Title: Telekom nové biznis paušály predstavujú stand-up komici 04 - Modified: 2020-09-14 07:55:35 - Feat.: 0 - Title: Slovak Telekom oznámil zmeny na manažérskych pozíciách
01 - Modified: 2025-11-18 15:21:40 - Feat.: - Title: Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic posilňujú technologickú a IT transformáciu 02 - Modified: 2025-11-07 16:50:58 - Feat.: - Title: Kamil Charvát: Insight môže byť hocičo. Musí to chytiť, získať si pozornosť, vyvolať emóciu 03 - Modified: 2025-08-26 10:13:59 - Feat.: - Title: Nová kampaň Telekomu apeluje na službu, ktorá chráni užívateľov pred kyberzločinmi 04 - Modified: 2025-08-08 11:52:00 - Feat.: - Title: Daj odber, odkazujú slovenskí a českí youtuberi v medzinárodnej kampani pre Slovak Telekom a T-Mobile 05 - Modified: 2025-07-09 07:08:06 - Feat.: - Title: Zamestnanci v centre pozornosti: Ako Telekom buduje autentickú značku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 13:49