V apríli predstavil mobilný operátor Tesco mobile možnosť zdvojnásobenia kreditu pomocou poukážky Clubcard, ktorú získavajú zákazníci Tesco za uskutočnené nákupy. Teraz prichádza s ďalšou novinkou: za dobitie kreditu zákazník získa dvojnásobok dát vo svojom mesačnom dátovom balíčku. Len tak. Aktívni zákazníci sú tak odmenení lepšou cenou za svoje dáta.
Komunikáciu tejto novej možnosti navyšovania dát opäť zastrešila dvorná agentúra Tesco mobile Istropolitana Ogilvy.
“Stáli sme pred úlohou, ako tému zdvojnásobovania, ktorú Tesco mobile komunikoval v predchádzajúcej kampani, opäť atraktívne uchopiť a zákazníkovi jasne ukázať, že to nie je obyčajnná zľava, ale reálna odmena. Preto sme sa rozhodli pre kreatívny návrh televíznych spotov s jednoduchými príbehmi o tom, ako zvláštne až komicky by vyzeralo, keby bol dvojnásobok zadarmo pri predaji braný ako čosi samozrejmé, niečo, čo si treba len vypýtať. Vtedy človek pochopí, že to, čo dáva Tesco mobile, je naozaj unikátne,” hovorí Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.
Vizitka kampane:
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Art director: Martin Melicherčík
Strategy: Juraj Plánovský
Copywriter: Rado Olos
Account : Tomáš Markusek