Youtube
StoryEditor

Tesco mobile má novú reklamu

22.09.2020, 12:50
Autor:
redred
Pripravila ju Istropolitana Ogilvy.

V apríli predstavil mobilný operátor Tesco mobile možnosť zdvojnásobenia kreditu pomocou poukážky Clubcard, ktorú získavajú zákazníci Tesco za uskutočnené nákupy. Teraz prichádza s ďalšou  novinkou: za dobitie kreditu zákazník získa dvojnásobok dát vo svojom mesačnom dátovom balíčku. Len tak. Aktívni zákazníci sú tak odmenení lepšou cenou za svoje dáta.

Komunikáciu tejto novej možnosti navyšovania dát opäť zastrešila dvorná agentúra Tesco mobile Istropolitana Ogilvy. 

“Stáli sme pred úlohou, ako tému zdvojnásobovania, ktorú Tesco mobile komunikoval v predchádzajúcej kampani, opäť atraktívne uchopiť a zákazníkovi jasne ukázať, že to nie je obyčajnná zľava, ale reálna odmena. Preto sme sa rozhodli pre kreatívny návrh televíznych spotov s jednoduchými príbehmi o tom, ako zvláštne až komicky by vyzeralo, keby bol dvojnásobok zadarmo pri predaji braný ako čosi samozrejmé, niečo, čo si treba len vypýtať. Vtedy človek pochopí, že to, čo dáva Tesco mobile, je naozaj unikátne,” hovorí Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.

Vizitka kampane: 

Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Art director: Martin Melicherčík
Strategy: Juraj Plánovský
Copywriter: Rado Olos
Account : Tomáš Markusek

01 - Modified: 2022-04-25 15:23:10 - Feat.: - Title: Trio surikát z Tesco mobile hľadá mená 02 - Modified: 2021-07-02 12:20:28 - Feat.: - Title: Tesco mobile prichádza s novým konceptom Čo na to ľudia? 03 - Modified: 2020-06-12 16:54:35 - Feat.: - Title: Tesco mobile predstavuje v kampani unikátnu novinku 04 - Modified: 2019-11-05 06:33:54 - Feat.: - Title: Tesco mobile rozdáva predčasné vianočné darčeky 05 - Modified: 2019-07-26 09:32:01 - Feat.: - Title: Zmena vo vedení Tesco Mobile: novým generálnym riaditeľom sa stal Jan Semotán
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 04:13