Obdobie pred Vianocami je pre internetové obchody tradične najdôležitejšou sezónou roka. Aj tri škrečky - hlavní hrdinovia Dedolesu - sa už pripravujú na Vianoce.
Po septembrovom prechode na 3D animáciu Dedoles pokračuje v reklame s obľúbenými škrečkami. “September pre nás znamenal dôležitý posun nielen kvôli zmene vizuálu našich škrečkov. Po prvýkrát sme hlavných hrdinov spotov vyzuli z ponožiek a obliekli do spodnej bielizne. Zmena prebehla nad očakávania. Okrem nárastu predaja reklama dosiahla aj výborné výsledky v post-teste vo všetkých premenných. Už touto prvou kampaňou sa nám podarilo dostať medzi najznámejšie a najviac preferované e-shopy so spodnou bielizňou. Preto pokračujeme v koncepte,” hovorí Martin Mrva, Chief Marketing Officer Dedoles.
Novú vianočnú kampaň odštartoval Dedoles spotom o škrečkovi, ktorý sa nevie dočkať Vianoc a hľadá schované darčeky.
Vizitka kampane:
- Kreatíva: Somebody & Somebody
- Stratégia: Dedoles in-house
- Produkcia: ALIEN studio
- Réžia: Martin Marček
- Hudba: Fatmusic
- Media planning a buying (okrem Facebooku a Googlu): Zenith
- Media planning a buying FB a Google: Dedoles in-house
- PR: Dedoles in-house
Na Slovensku a v Česku bude reklama nasadená v TV, online, Out of home médiách a rozhlase. Dedoles pôsobí v dvadsiatich krajinách Európy. Po úspechu škrečkov na Slovensku a v Česku ich firma plánuje nasadzovať aj na ostatných trhoch. Dedoles po prvýkrát využije televíznu reklamu aj v Slovinsku spolu s onlinom a Out of home médiami. Na všetkých trhoch bude reklama podporená PR.
“Tomu, samozrejme, predchádza analýza vrátane zmerania potenciálu trhu a pre-testu reklamy. Slovinsko vnímame ako experiment. Je to malá krajina, ale trh s oblečením s výrazným farebným dizajnom je tam menej rozvinutý v porovnaní s krajinami, v ktorých sme silní. Získať Slovincov pre farebné ponožky je zaujímavá výzva,” hovorí Richard Mareček, Head of Brand Strategy Dedoles.