Na Slovensku mnohé rodiny s deťmi čelia riziku straty bývania alebo žijú v nevyhovujúcich podmienkach. Proti tejto smutnej skutočnosti bojuje aj projekt Bezpečný domov Nadácie Kooperativa, ktorá prispieva na nájomné bývanie rodinám s malými deťmi.
„Keď sme začali pracovať na projekte Bezpečný domov, príbehy rodín, a najmä detí, ma veľmi zasiahli. Som rada, že sme mohli cez túto kampaň upriamiť pozornosť na tému detí bez stáleho domova – a ešte radšej, že máme príležitosť prinášať konkrétnu pomoc tam, kde je najviac potrebná,“ hodnotí Zlatica Hartmanová, manažérka marketingovej komunikácie poisťovne KOOPERATIVA.
„Hovorí sa, že Ježiško vás nájde všade. Niektoré deti však musí hľadať každý rok inde, v krízových centrách či u príbuzných. Práve adresu odosielateľa sme využili na to, aby sme poukázali na nekonečné sťahovanie sociálne slabších rodín,” hovorí Lucia Kekeňák, Senior Copywriterka z THIS IS LOCCO.Kampaň pozostáva z krátkeho online spotu a vizuálov.
„Celá kampaň sa nesie v znaku minimalizmu. Zvolili sme striedmu vizualitu, aby sme nechali vyniknúť message,” hovorí Marek Sivy, Art Director z THIS IS LOCCO.
Vizitka kampane:
Klient: KOOPERATIVA poisťovňa (Zlatica Hartmanová, Silvia Nosková Illášová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative & Strategy Director: Juraj Kováč
Account Manager: Petra Kalmárová
Art Director: Marek Sivy
Copywriter: Lucia Kekeňák
Produkcia: indievisual

