Aktuálna kampaň značky Ryba Žilina pokračuje v hlavnej komunikačnej línii „Žilinská je mňam“, na ktorej spoločnosť spolupracuje s kreatívnym štúdiom CUBE studio.
Po letnej fáze kampane na tresku, prichádza výrobca rybích a lahôdkových šalátov s novým príbehom už typických rybiek. Ten sa odohráva v aktuálnom ročnom období, pre ktoré je charakteristická premenlivosť a nepriazeň počasia. V tomto kontexte ukrýva aj odkaz na situáciu, ktorou všetci prechádzame počas tohto špecifického roka.
„Hoci je aktuálna situácia, obzvlášť u nás na severe Slovenska, neľahká, a našou prvoradou prioritou je starať sa o bezpečnosť našich kolegov a celej výroby, nezabúdame ani na komunikáciu smerom k zákazníkom. Pokračujeme v nej rovnakým, odľahčeným štýlom ako na jar. Veríme, že naša nadčasová treska sa hodí do každého počasia - pretože dokáže vďaka svojej chuti vždy brknúť na tú správnu strunu,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že cieľom kampane je aj naďalej odkrývať atribúty kvality a stability chuti žilinskej tresky.
Myšlienka je zákazníkom komunikovaná primárne online videospotom, bannerovou kampaňou a obsahom na sociálnych sieťach.
Téma je spracovaná cez kreslené animácie zo života rybiek pod hladinou, ktoré sa vďaka predchádzajúcim fázam kampane pod taktovkou kreatívneho štúdia CUBE studio osvedčili a stali sa novým poznávacím prvkom žilinského producenta. Komunikačný mix dopĺňa printová inzercia a sponzoring v rádiu. Kampaň „Našu chuť nič nerozladí“ trvá do 10. decembra.