Každý rok na ňu netrpezlivo čakáme. Vianočná reklama obchodného domu John Lewis & Partners je každoročným znakom, že sviatky sú blízko a už čoskoro si budeme užívať chvíle s rodinu. A o tom je tohtoročná reklama, ktorá je príbehom láskavosti medzi ľuďmi.
Dvojminútový príbeh s názvom Give a Little Love je ukážkou kombinácie záberov so živými ľuďmi a ôsmich animácií v rôznych štýloch. Značka uviedla, že tvorbou animácií zámerne poverila osem umelcov, aby pomohla tvorivej komunite, ktorú obmedzila pandémia.
Scény sú prepojené tak, že vytvárajú dlhý reťazec rozdávania lásky a pomoci. Každá dejová línia ilustruje, ako sa môžu skutky láskavosti, veľké aj malé množiť a pozitívne ovplyvniť svet, v ktorom žijeme.
Kampaň dala dokopy reklamná agentúra Adam & eveDDB, ktorá je dlhoročným partnerom značky.
Minulý rok sa John Lewis rozhodol pre rozprávkový príbeh dráčika Edgara, ktorý väčšinu detských zimných aktivít zničí plameňmi, ktoré vypúšťa, keď sa teší.
V roku 2018 vzdala poctu Eltonovi Johnovi v reklame The boy and The piano, kde poukázala na silu daru, ktorý inšpiruje malého chlapca. Rok 2017 patril príšerke s menom Moz, ktorá chlapcovi spríjemnila čakanie na Vianoce.