StoryEditor

Post Bellum nedovolí, aby príbehy veteránov zmizli

16.11.2020, 15:41
Autor:
pzpz
Za kampaňou stojí agentúra Oliver Agency a produkčne ju zastrešila JOJ producion.

V časoch, keď stále viac ľudí históriu zľahčuje, či rovno prekrúca, sú priame svedectvá dôležitým spôsobom, ako si ju pripomínať. Na dôležitosť tohto posolstva reaguje agentúra Oliver Agency v novej kampani pre neziskovú organizáciu Post Bellum.

"Stáli sme pred viacerými komunikačnými výzvami. Ako s obmedzenými prostriedkami predstaviť verejnosti málo známy Deň vojnových veteránov, upozorniť na fakt, že ako spoločnosť potrebujeme zachovávať spomienky pamätníkov a predovšetkým vytvoriť funkčnú výzvu na darovanie v online prostredí," hovorí Vanda Hlaváčková komunikačná a fundraisingová expertka z Post Bellum. 

Je krutou realitou, že veteráni a pamätníci postupne vymierajú, a spolu s nimi vymierajú aj ich spomienky a príbehy.

„Práve miznutie príbehov sa stalo nosnou ideou celej kampane. Stačí veľmi málo, aby príbehy, z ktorých sa môžeme toľko priučiť, navždy zmizli. Napríklad chvíľu počkať. To sme nemohli dopustiť,“ hovorí s odhodlaním v hlase Juraj Bartoš, ktorý sa kampane ujal kreatívne aj režisérsky.

Málo známu históriu Dňa vojnových veteránov odprezentovala agentúra cez osobné príbehy pamätníkov SNP. V hlavnom spote kampane ukázali príbeh Vladimíra Strmeňa.

Na príbehy Vladimíra Strmeňa, Branislava Tvarožka a Albína Jankulíka sme poukázali aj netradičnou spoluprácou. Spolu s obľúbenou značkou mladých sme uviedli edíciu mikín venovanú BRATISKA x PRÍBEHY SNP. Samotní Veteráni SNP zapózovali v mikinách s miestami, na ktorých bojovali počas SNP.

Osvetu šírili aj vďaka influencerom. Traja známi standupisti Michael Szatmáry, Joe Trendy a Simona Salátová strávili noc v jednom z bunkrov, kde sa skutočne ukrývali partizáni. O svojich zážitkoch sa podelili na svojich sociálnych sieťach.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Joe Trendy (@joe_trendy)

Za kampaňou stojí agentúra Oliver Agency a produkčne ju zastrešila JOJ producion.

Vizitka kampane:

Agentúra: Oliver Agency 
Klient: Post Bellum – Sandra Polovková, Vanda Hlaváčková, Natália Pavlová
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Creative Director: Juraj Bartoš
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš, Marek Surovec, Juraj Bartoš
Art Director: Michal Hazior, Viktória Babjaková
Account Manager: Ivana Imreová
Produkcia: JOJ Production – Katarína Kintlerová, Petra Géciová
Režisér: Juraj Bartoš
Kameraman: Majo Žilinčan
Hudba: Matúš Široký

01 - Modified: 2022-01-27 14:14:41 - Feat.: - Title: Čísla, ktoré nie sú šťastné, dnes pripomínajú obete holokaustu 02 - Modified: 2020-11-18 10:30:26 - Feat.: - Title: Isadore v novej kampani oslavuje slobodu 03 - Modified: 2020-07-06 12:46:09 - Feat.: - Title: O2 ruší automatické hlášky na zákazníckej linke. Novinku predstavuje v novej reklame 04 - Modified: 2019-04-04 07:47:35 - Feat.: - Title: Aby sa história neopakovala, musíme si ju opakovať 05 - Modified: 2019-02-06 09:06:30 - Feat.: - Title: O2: Uškatec Tóno spieva hlasom Dana Heribana
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 10:18