StoryEditor

O2 ruší automatické hlášky na zákazníckej linke. Novinku predstavuje v novej reklame

06.07.2020, 14:45
Autor:
pzpz
Kreatívu spotu zastrešila Oliver agency.

O2 sa rozhodlo zmeniť zážitok, s akým sa zákazník najčastejšie stretáva pri volaní na zákaznícke linky. Pristúpilo k vypnutiu interaktívneho hlasového sprievodcu (tzv. IVR) na svojej O2 Zákazníckej linke, ktorý slúži na navigovanie zákazníka, alebo smeruje k jeho samoobsluhe a prináša priame spojenie so zamestnancom Zákazníckej linky už od začiatku hovoru. Zákazník O2 tak po novom nebude musieť počúvať vopred nahraté dlhé zoznamy možností ani zadávať žiadne čísla v menu, ale hneď po vytočení čísla 949 je privítaný a spojený s najbližším voľným asistentom.

Spoločnosť inováciu zákazníckej linky komunikuje aj v marketingovej kampani. Ako inak, využíva koncept robotov Ludda a Moyi.  „Človek!“, zvolá Luddo, keď vytočí zákaznícku linku a očakáva, že sa bude musieť najprv prebojovať labyrintom čísel a skratiek. Zažíva však prekvapenie, keď sa mu v slúchadle na druhej strane ozve ihneď živý človek.

„O2 je operátor, u ktorého vyriešite všetky základné potreby online, napríklad v aplikácii Moje O2. Nastanú však situácie, kedy sa potrebujete porozprávať. Ľudsky, odborne a s pochopením. Pre tieto prípady je tu naša O2 Zákaznícka linka, na ktorej sa už nestretnete so zdĺhavým zadávaním číselných volieb, naopak spojíme vás najrýchlejšou možnou cestou priamo k asistentovi,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka oddelenia marketingovej komunikácie O2.

O2

​Kampaň štartuje v ATL od 6.7. a objaví sa aj v BTL a v online.

Vizitka kampane:

Produkcia: Alien studio a Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec, Juraj Pobjecký
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Account manager: Jana Andrejčíková

01 - Modified: 2019-09-20 14:44:26 - Feat.: 0 - Title: O2 predstavuje nové posily, robotov Ludda a Moyu 02 - Modified: 2019-12-27 11:04:31 - Feat.: 0 - Title: Lucia Petrášová z O2: Našou budúcnosťou je kombinácia digitálu a ľudskosti 03 - Modified: 2020-03-04 15:26:38 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Telco sektor je celkom rýchla horská dráha
01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 03 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 04 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých 05 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2024 16:44