StoryEditor

Kúp mi radšej knihu, odkazuje Martinus v predvianočnej kampani

19.11.2020, 10:40
Autor:
redred
Kreatívu pripravil TRIAD a režisérskej stoličky sa zhostil Jonáš Karásek.

Rok 2020 je rokom zmien, a platí to aj pre značky. Martinus tento rok prvýkrát komunikoval televíznou kampaňou, v zime sa rozhodol vstúpiť na obrazovky znovu. 

Kúp mi radšej knihu, to nie je len chytľavá pieseň a známa tvár šoubiznisu, ale predovšetkým posolstvo, s ktorým sa stopercentne stotožňuje nielen klient, ale aj agentúra, režisér Jonáš Karásek a všetci aktéri kampane.

"V celej spolupráci bolo cítiť nadšenie z tejto myšlienky, ktorá ľuďom dohovára, aby svojim blízkym nekupovali pod stromček zbytočnosti, po ktorých možno ani netúžia. Správne zvolená knižka naozaj poteší každého," uvádza TRIAD. 

„Otvorene priznávam, že o tejto spolupráci som sníval už roky. Nielen že je myšlienka pesničky Kúp mi knihu úplne aktuálna aj po 34 rokoch, vždy som ju tiež považoval za jednu z najlepších v bohatej diskografii Mekyho Žbirku. Z prieskumu sme zistili, že 7 z 10 Slovákov súhlasí s tým, že knižky sú najobľúbenejší vianočný darček. Veríme, že sa nám o tom podarí presvedčiť aj tých zvyšných troch a popri tom si dopriať trochu pozitívnych emócií aj počas hektického predvianočného obdobia,“ hovorí Michal Brat, brand manažér kníhkupectva Martinus.

„Práca na kampani, ktorú si klient vysníval pred rokmi, je pre nás prejavom klientovej dôvery a zároveň veľká zodpovednosť. Som veľmi rada, že sme s Martinusom mohli vytvoriť reklamu, ktorá je krásna, chytľavá, vtipná a zároveň v sebe nesie posolstvo Vianoc bohatých na zmysluplné darčeky,“ hovorí riaditeľka TRIAD-u Maru Mitlíková.

Natáčanie televízneho spotu aj tentoraz prebiehalo, okrem iného, v priestoroch kníhkupectva.

TRIAD

Vizitka kampane: 

Klient: Martinus
Kreatívna agentúra: TRIAD
Creative Director: Peter Baslík, Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík
Ideamaker: Michal Brat
Account Director: Petra Papajová
Copywriter: Michal Brat, Adam Baška
Account manager: Michaela Markusková
Produkcia: Protos Productions
Režisér: Jonáš Karásek

01 - Modified: 2020-05-29 06:35:21 - Feat.: 0 - Title: Martinus má prvýkrát v 30-ročnej histórii televíznu reklamu 02 - Modified: 2020-03-15 19:00:33 - Feat.: 0 - Title: Šéf Martinusu: „Dúfam, že idem urobiť najdrahšiu chybu v živote." 03 - Modified: 2020-03-26 11:19:22 - Feat.: 0 - Title: Seď doma a počúvaj. Fun rádio a Martinus prinášajú čítanie detektívky
01 - Modified: 2022-06-03 10:20:28 - Feat.: - Title: Fyzická príťažlivosť a srdcové zlyhávanie? Posolstvo spotu od TRIAD-u pre Novartis berte s nadhľadom 02 - Modified: 2022-05-26 10:20:33 - Feat.: - Title: Dobrý Anjel rozprestiera svoje krídla spolu nad rodinami, ktoré trpia sklerózou multiplex 03 - Modified: 2022-02-28 15:17:48 - Feat.: - Title: Zmeny v TRIAD-E. Dotýkajú sa kreatívy 04 - Modified: 2022-01-07 10:01:18 - Feat.: - Title: Nová šéfka TRIAD-U: Stále ma prekvapuje, aká je kreatíva subjektívna 05 - Modified: 2022-01-03 11:24:42 - Feat.: - Title: Pokles energie vyrieši GymBeam. Značka otvára rok novou kampaňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. júl 2022 21:02