Tohtoročná vianočná kampaň značky Milka nadviaže na koncept spojený s obdarovávaním tých, ktorí to nečakajú.
Hlavnými postami televízneho spotu sú dievčatko a nepočujúci pán. Pozrite si vianočnú reklamu.
Slováci budú môcť v rámci kampane súťažiť na facebookovom profile značky Milka a od 23. novembra do 11. decembra nominovať kohokoľvek, o kom vedia, že si zaslúžia poďakovanie za nezištnú pomoc. Zo všetkých nominovaných vyberie Milka 200 víťazov, ktorých odmení vianočným balíčkom.
„Filozofia celej kampane je nadčasová. Preto sme sa rozhodli v rámci tohtoročnej vianočnej sezóny koncept posilniť,“ uvádza Kristýna Vlasáková, manažérka značky Milka a dodáva: „Kampaň sa objaví nielen na bilbordoch v Bratislave a Košiciach, ale aj na zástavkách MHD. Rovnako využijeme aj vybrané predajne, kde zákazníci získajú za nákupy hrnček s vianočným motívom a zapojíme aj influencerov."
Za myšlienkou aj realizáciou globálnej kampane, ktorá získala cenu World's # 1 Digital Ad Award, stojí agentúra Wieden + Kennedy Amsterdam. Toto ocenenie si odniesla z prieskumu spoločnosti Kantar v rámci štúdie Global Creative Effectiveness, ako spotrebiteľsky najúčinnejšia kampaň.
O adaptáciu globálneho konceptu sa v regióne Česká republika, Poľsko, Slovensko a Maďarsko postarala agentúra Istropolitana Ogilvy. Nákup médií a spoluprácu s influencermi na slovenskom trhu zabezpečuje agentúra Wavemaker, Consumer PR aktivity agentúra Native PR.