StoryEditor

Vpíš sa do srdca s Milkou. Hovorí značka vo valentínskej kampani

30.01.2019, 13:08
Autor:
rmrm
Svoje romantické spomienky v kampani odhalí aj youtuber Selassie.

Milka vo valentínskej kampani s názvom „Vpíš sa do srdca“ nabáda zaľúbených, aby napísali odkaz milovanej osobe priamo do srdca v podobe pralinkovej bonboniéry Milka a vytvorili tak ďalšiu spoločnú spomienku. Myšlienku podporia vizuály v podobe mozaiky poskladanej zo spomienok na spoločne strávené chvíle.

Dvadsaťsekundové videá a 6-sekundové bumpery pre digitálne prostredie boli natočené metódou Stop Motion v dielni agentúry KrutArt a pripravený je variant pre chlapcov aj pre dievčatá.

Tvárou kampane na Slovensku je youtuber Selassie, ktorý natočí autorské video s unboxingom milostných spomienok zo vzťahu so svojou súčasnou partnerkou.

„Všetci máme miesto, kde si schovávame odkazy a predmety spojené s vrelými spomienkami na svojich milovaných. Tento rok ponúkame našim zákazníkom možnosť vytvoriť ďalšiu unikátnu spomienku v podobe osobného odkazu vpísaného priamo do srdca z praliniek Milka. Veríme, že sa nám podarí pritiahnuť pozornosť predovšetkým mladších ľudí, ktorí sú s valentínskym sviatkom už zžití,“ hovorí Lucia Hasincová, manažérka značky Milka. „A pretože srdce je symbolom zaľúbených a láskyplných prejavov nie je nikdy dosť, pripravili sme ďalšiu dávku sŕdc v podobe prívesku do našej in-store kampane,“ dopĺňa Lucia Hasincová.S motívom spomienkovej mozaiky sa zákazníci Milky stretnú na citilightoch v Bratislave, kľúčová časť kampane sa však odohrá v digitálnom prostredí na YouTube, Facebooku a Instagrame. Vo vybraných reťazcoch potom prebehnú ochutnávky a už uvedená buy and get promo akcia o prívesok v tvare srdca. „Spomienky a osobné odkazy majú pre svojich fanúšikov pripravené aj naši ďalší influenceri a myslím, že je sa na čo tešiť,“ uzatvára Lucia Hasincová.

Za konceptom kampane, ktorý bude využitý na českom, slovenskom, maďarskom a čiastočne i poľskom trhu, stojí agentúra Outbreak. O prácu s influencermi a PR podporu sa stará agentúra PR.Konektor. Exekúcia videí prebehla v agentúre KrutArt.

01 - Modified: 2022-09-06 09:57:25 - Feat.: - Title: Rozuzlenie kampane s motívom čokolády. Ide o veľký rebranding známej značky 02 - Modified: 2021-03-15 10:38:29 - Feat.: - Title: Vajíčkobranie v hlavnej úlohe. Milka spúšťa novú veľkonočnú kampaň 03 - Modified: 2020-11-20 09:01:07 - Feat.: - Title: Milka obdaruje na Vianoce tých, ktorí to nečakajú 04 - Modified: 2018-12-11 09:11:41 - Feat.: - Title: Milka postavila vianočné mestečko. V nákupnom centre 05 - Modified: 2018-02-13 19:16:35 - Feat.: - Title: Emotívny spot s nečakaným zvratom, súťaž o BlingMac a bizarný antivalentín od Kauflandu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 12:37