Milka vo valentínskej kampani s názvom „Vpíš sa do srdca“ nabáda zaľúbených, aby napísali odkaz milovanej osobe priamo do srdca v podobe pralinkovej bonboniéry Milka a vytvorili tak ďalšiu spoločnú spomienku. Myšlienku podporia vizuály v podobe mozaiky poskladanej zo spomienok na spoločne strávené chvíle.
Dvadsaťsekundové videá a 6-sekundové bumpery pre digitálne prostredie boli natočené metódou Stop Motion v dielni agentúry KrutArt a pripravený je variant pre chlapcov aj pre dievčatá.
Tvárou kampane na Slovensku je youtuber Selassie, ktorý natočí autorské video s unboxingom milostných spomienok zo vzťahu so svojou súčasnou partnerkou.
„Všetci máme miesto, kde si schovávame odkazy a predmety spojené s vrelými spomienkami na svojich milovaných. Tento rok ponúkame našim zákazníkom možnosť vytvoriť ďalšiu unikátnu spomienku v podobe osobného odkazu vpísaného priamo do srdca z praliniek Milka. Veríme, že sa nám podarí pritiahnuť pozornosť predovšetkým mladších ľudí, ktorí sú s valentínskym sviatkom už zžití,“ hovorí Lucia Hasincová, manažérka značky Milka. „A pretože srdce je symbolom zaľúbených a láskyplných prejavov nie je nikdy dosť, pripravili sme ďalšiu dávku sŕdc v podobe prívesku do našej in-store kampane,“ dopĺňa Lucia Hasincová.S motívom spomienkovej mozaiky sa zákazníci Milky stretnú na citilightoch v Bratislave, kľúčová časť kampane sa však odohrá v digitálnom prostredí na YouTube, Facebooku a Instagrame. Vo vybraných reťazcoch potom prebehnú ochutnávky a už uvedená buy and get promo akcia o prívesok v tvare srdca. „Spomienky a osobné odkazy majú pre svojich fanúšikov pripravené aj naši ďalší influenceri a myslím, že je sa na čo tešiť,“ uzatvára Lucia Hasincová.
Za konceptom kampane, ktorý bude využitý na českom, slovenskom, maďarskom a čiastočne i poľskom trhu, stojí agentúra Outbreak. O prácu s influencermi a PR podporu sa stará agentúra PR.Konektor. Exekúcia videí prebehla v agentúre KrutArt.