Nová reklamná kampaň s názvom #prelepšídeň je na svete. PACKY ADVERTISING v spolupráci so spoločnosťou Trenčianske minerálne vody, a. s., pripravila kampaň, ktorá je založená na vzájomnej medziľudskej inšpirácii a upriamení pozornosti na MY namiesto JA.
Vo štvrtok 1. októbra 2020 sa spustila nová kampaň minerálnej vody Mitická, s názvom #prelepšídeň. Formou videí prezentuje ľudí, ktorí svojím konaním a prístupom k životu pozitívne menia svoje okolie. Sú to obyčajní ľudia, ktorí veria v silu jednotlivca a dokážu motivovať k zmene. Mitická počas nasledujúcich mesiacov predstaví jednotlivcov, ktorí prostredníctvom projektov rôzneho zamerania pomáhajú svojmu okoliu. Ide o ekologické projekty, kultúrne aktivity, ale aj o sociálnu podporu pre mládež či rodiny s deťmi.
„Myslím si, že je ten správny čas upriamiť pozornosť na to pozitívne a prospešné, čo sa deje okolo nás. Čoraz viac ľudí sa venuje aktivitám či projektom, ktoré zlepšujú naše okolie a medziľudské vzťahy. Veríme, že sa môžeme navzájom inšpirovať a každý z nás tak môže spraviť niečo #prelepšídeň,“ hovorí Monika Mišíková, marketingová manažérka spoločnosti Trenčianske minerálne vody, a. s.
Tvorba kampane mala niekoľko etáp. Reklamná agentúra PACKY ADVERTISING na začiatku predstavila viacero kreatívnych konceptov. Po selekcii víťazného konceptu nasledovali osobné stretnutia s ľuďmi, ktorí predstavili svoje projekty. Po úspešnej produkcii vznikla séria inšpiratívnych videí a rovnako aj vizuály na podporu online kampane.
„Vzájomná podpora a ohľaduplnosť voči ostatným a okoliu sú čoraz viac dôležité. Preto sme veľmi radi, že môžeme tvoriť kampaň, ktorá komunikuje takú podstatnú myšlienku. Vývoj kampane trval niekoľko mesiacov a prezentujeme ju pomocou videí vo viacerých formátoch a kľúčových vizuáloch,“ vyjadril sa Peter Packaň z agentúry PACKY ADVERTISING.
Mitická v kampani ako prvú predstavila Karin Adrášikovú, sociálnu pracovníčku občianskeho združenia Mládež ulice. Karin sa venuje deťom, mládeži a rodinám, ktoré prechádzajú náročnými životnými obdobiami a potrebujú v tejto situácii podporu. Druhé kampaňové video sa venuje Michaele Stanekovej, spoluzakladateľke občianskeho združenia Žime Krajšie. V PACKY ADVERTISING momentálne pripravujeme pre Mitickú ďalšie videá komunikujúce myšlienku #prelepšídeň.
Vzájomná podpora a inšpirácia je kľúčovým krokom na ceste k lepším a krajším zajtrajškom, a práve preto je potrebné o tejto téme viac hovoriť. Inšpirujme sa každodenným životom a ľuďmi vôkol nás.