Súťaž Hodnotenie Stratégií za rok 2020 sa skončila. Výsledkom je ukážka tých najlepších prác, ktoré agentúry do súťaže tento rok prihlásili. O tom, ktoré budú víťazmi v jednotlivých kolách, rozhodovala porota zložená z odborníkov marketingovej komunikácie a členských kreatívcov, ktorých každý mesiac do Hodnotenia nominuje Art Directors Club.
Na tohtoročnom Hodnotení porotcovia ohodnotili 458 prihlásených prác (v minulom roku ich bolo o takmer 150 viac), z ktorých 75 postúpilo do finálového kola.
Najviac prác (20) mala vo finále agentúra MUW Saatchi & Saatchi a najúspešnejším klientom, ktorý mal vo finále 12 projektov, je ČSOB.
Zaujímavosťou ročníka 2020 je, že až tri práce získali dve prvé miesta:
Sloboda je v tebe od Slovenskej sporiteľne z dielne Zaraguzy získala prvenstvo v kategóriách Film – online video a film a Craft.
Kampaň pod kreatívnou záštitou Mannschaftu s názvom Sila skutočného Borca si spomedzi konkurencie vybojovala prvé miesto v kategóriách Kampaň a Digital – influencer marketing.
AudioTrek pre klienta ČSOB bodoval vďaka kreatíve MUW Saatchi & Saatchi v kategóriách Media a Audio reklama.
Práce, ktoré získali najvyšší počet bodov v danej kategórii, si do Agentúry roka odnášajú 30 bodov. Druhá priečka agentúram prinesie 20 bodov a za tretie miesto dostanú 10 bodov. Celkovo bolo odovzdaných 10 prvých miest, 10 prác sa umiestnilo na druhej priečke a 7 projektov na tretej.
Najúspešnejšou agentúrou Hodnotenia sa podľa výsledkov stala MUW Saatchi & Saatchi, ktorá si zo súťaže odnáša 160 bodov do Agentúry roka. Po 80 bodov si do súťaže o Áčko pripisujú Mannschaft a Zaraguza.
Absolútni víťazi Hodnotenia 2020
Strieborné práce Hodnotenia 2020
Bronzové práce Hodnotenia 2020
Porota Hodnotenia Stratégií zasadá každý mesiac, aby priebežne vybrala najlepšie práce v danom mesiaci. Do finále sa dostanú práce, ktoré získali počas roka 5 a viac bodov od kreatívcov aj zadávateľov.
Kompletný prehľad výsledkov aj s vyjadreniami porotcov nájdete v novembrovom vydaní Stratégií.