StoryEditor

Predstavujeme najlepšie slovenské reklamy podľa Stratégií

27.11.2020, 09:50
Autor:
pzpz
Desaťčlenná porota Hodnotenia vybrala najkreatívnejšie práce z dielne slovenských agentúr.

Súťaž Hodnotenie Stratégií za rok 2020 sa skončila. Výsledkom je ukážka tých najlepších prác, ktoré agentúry do súťaže tento rok prihlásili. O tom, ktoré budú víťazmi v jednotlivých kolách, rozhodovala porota zložená z odborníkov marketingovej komunikácie a členských kreatívcov, ktorých každý mesiac do Hodnotenia nominuje Art Directors Club. 

Na tohtoročnom Hodnotení porotcovia ohodnotili 458 prihlásených prác (v minulom roku ich bolo o takmer 150 viac), z ktorých 75 postúpilo do finálového kola. 

Najviac prác (20) mala vo finále agentúra MUW Saatchi & Saatchi a najúspešnejším klientom, ktorý mal vo finále 12 projektov, je ČSOB. 

Zaujímavosťou ročníka 2020 je, že až tri práce získali dve prvé miesta:

Sloboda je v tebe od Slovenskej sporiteľne z dielne Zaraguzy získala prvenstvo v kategóriách Film – online video a film a Craft.

Kampaň pod kreatívnou záštitou Mannschaftu s názvom Sila skutočného Borca si spomedzi konkurencie vybojovala prvé miesto v kategóriách KampaňDigital – influencer marketing.

AudioTrek pre klienta ČSOB bodoval vďaka kreatíve MUW Saatchi & Saatchi v kategóriách Media a Audio reklama.

Práce, ktoré získali najvyšší počet bodov v danej kategórii, si do Agentúry roka odnášajú 30 bodov. Druhá priečka agentúram prinesie 20 bodov a za tretie miesto dostanú 10 bodov. Celkovo bolo odovzdaných 10 prvých miest, 10 prác sa umiestnilo na druhej priečke a 7 projektov na tretej.

Najúspešnejšou agentúrou Hodnotenia sa podľa výsledkov stala MUW Saatchi & Saatchi, ktorá si zo súťaže odnáša 160 bodov do Agentúry roka. Po 80 bodov si do súťaže o Áčko pripisujú Mannschaft a Zaraguza.

Absolútni víťazi Hodnotenia 2020

Strieborné práce Hodnotenia 2020

Bronzové práce Hodnotenia 2020

​​Porota Hodnotenia Stratégií zasadá každý mesiac, aby priebežne vybrala najlepšie práce v danom mesiaci. Do finále sa dostanú práce, ktoré získali počas roka 5 a viac bodov od kreatívcov aj zadávateľov.

Kompletný prehľad výsledkov aj s vyjadreniami porotcov nájdete v novembrovom vydaní Stratégií.

01 - Modified: 2020-11-27 10:21:42 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Kráľovská kategória ukázala, že vieme tvoriť integrované kampane 02 - Modified: 2020-11-27 10:31:00 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Reklama je v prvom rade o ideách
01 - Modified: 2020-11-27 10:31:00 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Reklama je v prvom rade o ideách 02 - Modified: 2020-11-27 10:21:42 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Kráľovská kategória ukázala, že vieme tvoriť integrované kampane 03 - Modified: 2020-11-25 09:16:36 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: O týchto prácach sme sa rozprávali v októbri 04 - Modified: 2020-11-25 09:18:13 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou októbra sú #OčiPrePlač 05 - Modified: 2020-11-11 12:49:36 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: September bol mimoriadne silným mesiacom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. august 2022 11:54