V novembri minulého roka sme vás informovali, že mediálna agentúra Zenith obhájila výhru v tendri pre klienta O2 Slovensko. Aj do nového roka vstúpila mediálna agentúra s dvoma novými klientmi. Sú nimi GymBeam a Orion Tip.
GymBeam je e-predajca najmä výživových doplnkov a na slovenskom trhu funguje od roku 2014. Dnes pôsobí už na 14 európskych trhoch. „V niektorým krajinách sme však narazili na hranicu alebo akýsi mantinel, a preto sa v performance online priestore už nemáme kam ďalej posunúť. Našou víziou je posilniť brand awareness a visibilitu v širšej cieľovej skupine. A zároveň stimulovať náš e-shop príchodom nových zákazníkov. V Zenithe rýchlo porozumeli našim potrebám a cieľom. Výsledkom vzájomnej spolupráce je komunikačná stratégia a mediálna stratégia, od ktorej máme veľké očakávania“, vyjadrila sa Mária Cicmanová, marketingová riaditeľka spoločnosti. Spoločnosť GymBeam už predstavila svoju prvú reklamu pre televíziu, je z dielne kreatívnej agentúry Somebody&Somebody.
Špecialisti na stávkovanie, nie na marketing
Adrián Skovajsa, CEO spoločnosti ORION TIP, vysvetľuje dôvody, prečo sa po predošlých komunikačných pokusoch rozhodli osloviť na spoluprácu práve Zenith: "Keď sme sa rozhodli v priebehu minulého roka ´zdvihnúť´ naše aktivity zo zeme do online priestoru, bolo nám jasné, že pre posilnenie značky budeme nevyhnutne potrebovať premyslenú kampaň. Sme špecialisti na kurzové stávky, ale nie na marketing, tak sme sa rozhodli zveriť do rúk profesionálom.“ V mimoriadne konkurenčnom prostredí stávkových spoločností bolo pre klienta kľúčovým najmä pochopenie cieľovej skupiny, komunikácie konkurencie a nastavenie komunikácie v strednodobom horizonte.
Mimoriadne pozitívne v Zenithe hodnotia fakt, že pre intenzívnejšiu mediálnu komunikáciu v tejto nepredvídateľnej dobe sa rozhodli práve slovenské značky a veríme, že ich kampane im prinesú pozitívne výsledky.