XXXLutz Group, zastrešujúca značky Möbelix a XXXLutz, patrí do TOP 50 najväčších zadávateľov reklamy na Slovensku. Podľa Dušana Viszta, CEO Zenithu, im lokálny tender najväčšieho predajcu nábytku a bytových doplnkov na Slovensku pomohla vyhrať najmä kombinácia mediálnej stratégie a konkurencieschopných cenových podmienok.
Ako dodáva: „Dostali sme od klienta pozitívnu odozvu na to, čo náš tím v rámci výberového konania prezentoval v mediálnej stratégii. Veľmi si ceníme dôveru a veríme, že ju nadchádzajúce roky našou spoluprácou len potvrdíme.“
Druhým novým prírastkom je svetová jednotka na trhu mliečnych výrobkov, spoločnosť Lactalis. Tá je na Slovensku zastúpená prostredníctvom značiek ako Galbani, Leerdammer či Termix extra. A teda v mliečnej kategórii, ktorá čelí vysokej inflácii, rastúcim vstupným nákladom a najmä agresívnym privátnym značkám.
Ambíciou Zenithu je pomôcť Lactalisu v tomto boji obstáť čo najlepšie, a to aj vďaka integrovaným kampaniam a kompletnému mediálnemu servisu, ktorý bude agentúra pre klienta zabezpečovať od januára 2024.
Jednoduchá situácia dnes nepanuje ani v energetickom sektore. So spoločnosťou Stredoslovenská energetika, a.s. (SSE) Zenith spolupracuje už 4 roky a preto je pre agentúru veľkou satisfakciou, že spolupráca bude pokračovať aj v ďalších rokoch.
„Predávame produkty a služby, z ktorých väčšina sa nedá uchopiť alebo ochutnať a zákazník si ich len ťažko vie kvalitatívne porovnať s produktami konkurencie. Sme vďační agentúre Zenith, že nám pomáha naše služby „zhmotňovať“, prinášať ich bližšie k zákazníkom a budú to robiť aj naďalej tak ako doteraz - efektívne, spoľahlivo a odborne.“ hovorí Miriam Miartušová, vedúca odboru Marketing spoločnosti SSE.