Napriek súčasným nepriaznivým okolnostiam sa agentúre Oliver Agency podaril pozitívny krok a prvého februára sa ako agentúra osamostatnila od globálnej siete Oliver. „Sme rýdzo slovenskí – skoro ako Andy Warhol a úplne nezávislí – ako Andy Warhol. Zhodou okolností je novým názvom Free Andy," predstavuje novú agentúru Ďuro Bartoš.
Agentúra má nové meno, ale mená ľudí v nej sa nemenia. V jej čele ostáva Ďuro Bartoš (na fotografii vľavo), Creative Director, ktorý je po novom aj jediným majiteľom firmy. Ako sám hovorí, rozhodnutie osamostatniť sa prišlo veľmi prirodzene: „Členstvo v globálnej sieti Oliver malo svoje výhody, no v množstve oblastí sme boli obmedzení. Teraz budeme omnoho flexibilnejší a slobodnejší. Každopádne, tiež nám to rozviaže ruky pri hľadaní nových klientov. Presne tak, pozerám presne na vás.”
Ako svoju pravú ruku si vybral dlhoročného kolegu a stratéga Emila Myjavca (na fotografii vpravo). Oficiálne zastáva funkciu Managing Directora, no veľkou mierou sa zaslúžil už o plynulý prechod agendy a pred pripravil pôdu pre bezchybné fungovanie staronovej agentúry od prvého dňa. „Stratégia je pre mňa nielen o hľadaní optimálnych riešení pre značky, ale aj o optimalizovaní chodu samotnej agentúry. Som rád, že som dostal priestor aj dôveru spoločne formovať novú značku. Je to síce nesmierna zodpovednosť, ale o to viac ma to teší,” uvádza Myjavec.
Agentúra Free Andy pokračuje v práci pre pôvodných klientov Oliver Agency, tým najväčším je O2 Slovakia.
„Ako je na prvý pohľad zjavné, filozofia voľnosti je od začiatku neoddeliteľnou súčasťou Free Andy. Chceme, aby sa ľudia u nás cítili čo najslobodnejšie, pri vymýšľaní sa naučili úplne vypnúť svoju autocenzúru a robili kampane, ktoré budú baviť ich a následne aj zákazníkov,” uzatvára Ďuro Bartoš.