StoryEditor

O2 má pätnásť rokov, štyri psy a jednu novú kampaň

15.02.2022, 19:14
Autor:
(red)(red)
Hlavným hrdinom kampane od agentúry Free Andy je doga Max.

O2 v týchto dňoch oslavuje pätnáste narodeniny a pri tejto príležitosti prináša svojim zákazníkom darčeky a predstavuje novú kampaň. „Celých pätnásť rokov sme prinášali veľké veci pre jednoduchší život našich zákazníkov. A plánujeme v tom pokračovať aj ďalej,“ hovorí Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky a dodáva: „Aby to ľudia spolu s nami mohli osláviť, pridávame svojim zákazníkom 15 GB extra dát navyše a pre celé Slovensko sme pripravili špeciálny darček v podobe služby VOYO na tri mesiace bezplatne, čo predstavuje hodnotu až 17,97 eur.“
Hlavným hrdinom novej kampane je doga Max, brázdiaca ulice, parky a záhrady, len aby priniesla niečo veľké. „Max je tak trochu večne prerastené šteňa. Obrazne aj doslova, ako určite zistí každý, kto si spot pozrie. Vie podať labku, sadnúť si, bežať pätnásť rokov za jedným frisbee a na povel aj rozpráva,“ približuje Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Free Andy a duchovný majiteľ tejto dogy.

Max v spote ešte ako šteňa vybehne za plot hľadať hodené frisbee, pričom postupne rastie a získava skúsenosti, až sa nakoniec vracia ako dospelý, rozprávajúci pes. „Maxova životná púť prezentuje dôležité hodnoty a míľniky O2, ktoré sa pre značku za tých pätnásť rokov stali charakteristickými,“ dopĺňa Juraj Bartoš.

Fyzicky sa do Maxovej kože vžili až štyri psy. Maras, Mabel, Murcia a Magno. Produkciu spotu mala na starosti agentúra Hitchhiker v spolupráci s lisabonskou produkciou Zoom Films. Samotný spot si režisérsky strihol Roman Valent a natočil kameraman Jan Prahl. „O Maxov facelift sa postaralo 3D štúdio Alien, ktoré z neho urobilo človeka. Teda takmer. Technicky sa vzhľadom na náročnú a nevyspytateľnú prácu so živými psami točilo na 40 frameov, čo je veľmi netypický formát. Kto chce, môže si spot pozrieť aj v dokonalom 4K rozlíšení, vďaka čomu dokáže spočítať Maxovi aj tie najmenšie škvrnky na srsti,“ hovorí Juraj Bartoš.
Kampaň štartuje dnes a potrvá do konca apríla 2022. Prebiehať bude v TV, rádiu, OOH, printe a online.

Vizitka kampane:
Produkcia: Hitchhiker Films, Zoom Films, ALIEN Studio
Réžia: Roman Valent
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Hudba: Fat Music, Viktor Hazard
Agentúra: Free Andy
Creative Director: Juraj Bartoš
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Veronika Zacharová
Strategic Planner: Jiří Korpa Ondo, Emil Myjavec
Art Director: Michal Hazior, Jakub Reken
Copywriter: Juraj Bartoš, Marek Surovec, Adam Jánoš, Tomáš Slobodník

01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 03 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 04 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých 05 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:22